اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

تبعیت از فرامین رهبری ضامن توسعه کشور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر با تاکید بر ولایت‌پذیری همه آحاد جامعه گفت: تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ضامن توسعه کشور است.

تبعیت از فرامین رهبری ضامن توسعه کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی صبح امروز در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس اظهار داشت: با توجه به اینکه اهمیت بزرگداشت ایام‌الله وظیفه همگانی ما محسوب می‌شود، باید در این راستا اقدامات شایسته‌ و درخور شهرستان صورت بگیرد.
وی افزود: چرا که دفاع مقدس بخش بسیار روشن و شفافی از تاریخ انقلاب ما است و امروزه به لحاظ حقانیت این انقلاب که بیش از 32 سال از آن سپری شده و در این مسیر حوادث و وقایع مهمی به وقوع پیوسته که هشت سال دفاع مقدس شاهدی بر عزم و اقتدار ملت غیور ایران است.
فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه ابراز داشت: امروز شاهد وقایع مهمی در سطح جهان از جمله در کشورهای مصر‌، بحرین و لیبی هستیم که مردم با بیداری بر علیه سردمداران قیام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: امام راحل در آن برهه از زمان گفت که ما از جنگ نادم و پشیمان نیستیم و امروزه ما شاهد این موضوع، نشانه‌ها و آثار آن هستیم که امام خمینی (ره) در آن زمان چه سخنانی را ایراد و امروزه نیز با راهنمائی‌های مقام معظم رهبری در راستای توسعه و رشد انقلاب با حرکت شتابنده به جلو حرکت می‌کنیم.
یوسفی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و از هر فرصتی برای رسیدن به این هدف بهره می‌گیرند.
وی افزود: برای مقابله با این توطئه‌ها باید با همه توان با ابزارهای موجود در برابر این موضوع به ویژه جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنیم.
فرماندار شهرستان ابهر به توطئه دشمن برای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان کشور اشاره و اضافه کرد: باید مربیان و معلمان دانش‌آموزان را نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه کرده و ایشان را در مسیر دفع این توطئه‌ها یار و یاور باشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول