اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش سرایان:

سیستم‌های مجازی آموزش و پرورش را آزار می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش سرایان با تاکید بر هوشیاری در مقابل تهاجم فضای مجازی گفت: سیستم‌های مجازی امروزی آموزش و پرورش را آزار می‌دهد.

سیستم‌های مجازی آموزش و پرورش را آزار می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی عظیمی دوشنبه‌شب در دیدار با مسئولان سپاه سرایان اظهار داشت: آموزش و پرورش هر جامعه‌ای مهم‌ترین مجموعه دولتی آن جامعه است.
وی ادامه داد: این نهاد از نظر کیفی و کمی مهم‌ترین دستگاه هر جامعه است که باید برای آن برنامه‌ریزی اساسی انجام گیرد که بتواند در راستای خیر و صلاح مردم قدم بردارد.
مدیر آموزش و پرورش سرایان گفت: در عصری زندگی می‌کنیم که سیستم‌های مجازی آموزش و پرورش را آزار می‌دهد و نیازمند کمک و یاری همه صاحبنظران به ویژه روحانیون هستیم.عظیمی تاکید کرد: در شهرهای سرایان و سه قلعه دو پایگاه بزرگ نماز جمعه بازوان پر توان آموزش و پرورش است و کمک زیادی به این نهاد کرده است.
وی با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس یادآور شد: یکی از افتخارات آموزش و پرورش تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس است و قطعا حضور نماینده ولی فقیه و پاسداران سپاه در مدارس تاثیر بسیار خوبی در راستای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان دارد.
مدیر آموزش و پرورش سرایان گفت: به بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم و مقام عالی وزارت هم برنامه‌های خوبی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
عظیمی از افزایش شهریه ثبت نام  دبیرستان بزرگسالان و پشتیبانی از نحوه ساماندهی نیروی انسانی خبر داد.
حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرایان نیز گفت: با توجه به هجمه گسترده فرهنگی دشمنان این نهاد آمادگی دارد برای مقابله با این هجمه‌ها و آگاهی دادن به معلمین و دانش‌آموزان همکاری لازم را با آموزش و پرورش انجام دهد.
فرمانده ناحیه سپاه سرایان نیز از همکاری بسیار خوب مدیریت و سایر کارکنان آموزش و پرورش با سپاه تقدیر و تشکر کرد.
رضا علیپور آموزش و پرورش را بخشی از سپاه خواند و گفت: تعامل بین این دو نهاد در شهرستان سرایان بر هیچکس پوشیده نیست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول