اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

گروه‌های آموزشی بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که پیشرفت آموزشی همواره مدیون گروه‌های آموزشی است، گفت: گروه‌های آموزشی بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند.

گروه‌های آموزشی بازوی توانمند آموزش و پرورش هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز طاهری پیش از ظهر در نخستین نشست سرگروه‌های آموزشی این استان ویژه برنامه‌ریزی سال تحصیلی جدید، ضمن تأکید بر توان‌افزایی و برنامه‌ریزی سرگروه‌های آموزشی گفت: هر چه این گروه‌ها قوی‌تر و با برنامه‌تر باشند کیفیت آموزش و پرورش بالاتر می‌رود و گروه‌های آموزشی همواره می‌توانند بازوان تخصصی آموزش و پرورش باشند‌.
طاهری در ادامه با اشاره به تدوین و آماده‌سازی کتاب برنامه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، هدف از تهیه این کتاب را مدون کردن امورات مختلف آموزش و پرورش ذکر کرد و افزود: یکی از مهمترین سرفصل‌های این کتاب توجه به بهبود امور آموزشی است که امیدواریم طبق شاخص‌های تعریف شده در این کتاب، برنامه گروه‌های آموزشی وضعیت به مراتب بهتری پیدا کند. 
مسئول گروههای آموزشی متوسطه و راهنمایی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، طراحی وب سایت گروه‌های آموزشی، ارتباط الکترونیکی با سرگروه‌ها، بازدید فعال سرگروه‌ها از مناطق و شهرستان‌ها، برگزاری کلاس‌های آموزشی در شهرستان‌ها و مناطق، تهیه فصلنامه نظری فنی و حرفه‌ای و راهنمایی و برگزاری المپیادهای علمی معلمان و دانش‌آموزان را از مهمترین برنامه‌های گروه‌های آموزشی این استان در سال تحصیلی گذشته ذکر کرد.
 علی‌محمد بهره‌مند افزود: گروه‌های آموزشی طبق تجزیه و تحلیل میانگین نمرات نیازسنجی آموزشی را انجام داده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول