اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور را اصلاح می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت:‌ تحول بنیادین آموزش و پرورش در محورهای 70 گانه کشورمان را از نظر تربیتی و آموزشی اصلاح می‌کند.

تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور را اصلاح می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده صبح امروز در مراسم اختتامیه همایش فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش  استان اردبیل در مجتمع فدک اظهار داشت: آموزش و پرورش امروز به عنوان یک نهاد تاثیر‌گذار در جامعه در قالب برنامه‌های 70 گانه که همه آنها مبین تربیت و پرورش انسانی خلاق، توانمند و امیدوار است به گونه‌ای حرکت خود را سازماندهی کرده تا با این برنامه‌ریزی‌ها بتواند عالی‌ترین انجام وظیفه و رسالت را داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان داشت:‌ دوستان و دشمنان به عملکرد حوزه آموزش و پرورش در دولت نهم و دهم به ویژه در دو سال اخیر با توجه به موفقیت‌های کسب شده اعتراف می‌کنند چرا که امروز نظام تعلیم و تربیت ما از پشتوانه عظیم ارزش‌های اسلامی و نیروهای انقلابی برخوردار است.
وی مبدا هرگونه تحول در نظام اسلامی را کلاس درس توصیف کرد و افزود:‌ معلمان ما در دور‌ترین مناطق روستایی و مرزی با به اهتزاز درآوردن پرچم نظام اسلامی عظیم‌ترین رسالت تربیتی و پرورش نسل آینده را انجام می‌دهند که معلمان ایثارگر و شاهد ما باید به چنین خدمت صادقانه، ‌بی‌ریا اما کارساز افتخار کنند.
این مسئول معلمان و قشر فرهنگی را همراهان اصلی انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا توصیف کرد و گفت:‌ معلمان ما در کنار وظیفه سنگین و مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده وظیفه‌ای سنگین‌تر در هدایت‌گری افراد جامعه برعهده دارند.
محمودزاده ادامه داد: فرزندان و میراث‌داران شهدا در آموزش و پرورش نباید تنها به تدریس و کار روزمره دل خوش کنند بلکه رسالت بالاتر آنها تبیین و بیان مسایل ایثار و شهادت، ترویج این فرهنگ متعالی در کلاس‌های درس و محیط‌های آموزشی و پرورشی است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل تصریح کرد:‌ اگر این میراث‌داران شهدا و یادگاران ایثارگران تنها به رسالت روزمره خود پرداخت کنند این جفای بزرگی است در حق نسل آینده که فرصتی برای آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت پیدا نمی‌کنند در حالی که معلمان ما باید با بیان، قلم و احساس تعهد خود کاری کنند تا نسل آینده راه شهدا را شناخته و در آن مسیر گام بردارند.
وی احیای ارزش‌های اسلامی و اخلاقی را از اصول غفلت شده در حوزه فرهنگ اعلام کرد و یادآور شد: در دولت‌های گذشته نسبت به ترویج این فرهنگ متعالی قصور و کوتاهی‌هایی شده است در حالی که امروز وظیفه‌ ماست که در دولت اصولگرا به رونق آن بیفزاییم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول