اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی:

افزایش محدوده شهری ارومیه به تصویب شورای عالی مسکن‌ رسید‌

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش محدوده شهری ارومیه به تصویب شورای عالی مسکن و شهرسازی رسید.

افزایش محدوده شهری ارومیه به تصویب شورای عالی مسکن‌ رسید‌
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه سید جواد محمودی عصر امروز در حاشیه جلسه مدیریت شهری و روستایی که در خانه جوان ارومیه برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای عالی مسکن و شهرسازی که صبح امروز در ارومیه تشکیل جلسه داده بود مصوباتی در پی داشت که یکی از این مصوبات افزایش محدوده شهری ارومیه است.
وی با بیان اینکه براساس مصوبات این جلسه 800 هکتار به محدوده شهر ارومیه افزوده شد، تصریح کرد: صبح امروز شورای عالی مسکن و شهرسازی با حضور تمام اعضای این شورای در استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد که در این جلسه کار کارشناسی در زمینه افزایش محدوده شهری ارومیه انجام گرفته است.
این مسئول با اشاره به رعایت ضوابط  و مقررات در این زمینه توسط شورای عالی مسکن و شهرسازی، افزود: این میزان اراضی اضافه شده به محدوده شهری ارومیه به صورت 27 منطقه شهری شناسایی شده بود.
محمودی اعلام کرد: بر این اساس ساکنان این مناطق 27 گانه از خدمات شهری و تاسیسات زیربنایی از قبیل راه مناسب، آب، برق، گاز، فضاهای آموزشی و بهداشتی  برخوردار می‌شوند و خدمات شهری به صورت قانونی به آن مناطق ارائه می‌شود.
ساعت 17 امروز خبرنگاران برای مصاحبه مطبوعاتی معاون عمرانی وزیر کشور دعوت شده بودند و با وجود استقبال خبرنگاران از این نشست خبری در ساعت مقرر، نشست خبری معاون عمرانی وزارت کشور تشکیل نشد.
ساعت 11 صبح امروز نیز شورای عالی مسکن و شهرسازی و ساعت 15 امروز جلسه مدیریت شهری و روستایی با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در ارومیه تشکیل شد و با وجود اینکه خبرنگاران برای پوشش خبری این جلسات دعوت شده بودند از حضور خبرنگاران برای پوشش خبری این جلسات ممانعت به عمل آمد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول