اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مهندسی سپاه شاهرود خبر داد:

بهره‏برداری از 3 طرح عمرانی در شاهرود

خبرگزاری فارس: مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود از بهره‏برداری سه طرح عمرانی در این شهرستان خبر داد.

بهره‏برداری از 3 طرح عمرانی در شاهرود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، جواد رضوانی ظهر امروز در بازدید از این طرح‏ها، از اتمام برخی پروژه‏های سپاه ناحیه شاهرود در ماه‏های پایانی سال خبر داد.
وی با بیان اینکه مهندسی سپاه شاهرود در حال حاضر پیگیر چند پروژه عمرانی است، اظهار داشت: یکی از مهم‏ترین پروژه‏های سپاه ناحیه شاهرود که در دست ساخت بوده، زائرسرای سپاه شاهرود در زمینی به وسعت 600 متر مربع است.
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود اضافه کرد: این طرح در دو طبقه و با گنجایش یک کاروان 50 نفری و سه سوئیت اجرایی می‏شود و تاکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رضوانی در ادامه اظهار داشت: منابع این زائرسرا در سفر رهبر معظم انقلاب به استان سمنان در سال 85 اختصاص یافته و این بودجه 100 درصد هزینه شده است.
وی گفت: برای محوطه‏سازی این پروژه با کسری بودجه مواجه شده‏ایم و در حال رایزنی برای اختصاص بودجه لازم برای تکمیل و تحویل پروژه هستیم.
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود افزود: امیدواریم این طرح تا هفته بسیج تکمیل شود و کاروان‏های زیارتی بسیج که برای استراحت نیاز به مکان دارند، این زائرسرا در اختیارشان قرار گیرد.
 
* ساخت مجموعه ورزشی مولود کعبه
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود همچنین با اشاره به ساخت مجموعه ورزشی مولود کعبه در سپاه شاهرود گفت: با توجه به دستور فرمانده سپاه استان سمنان، یک مجموعه ورزشی شامل استخر بزرگ و کوچک، سونا و جکوزی و سالن بدن‏سازی به مساحت 2 هزار متر مربع در حال ساخت بوده که گودبرداری و اقدامات اولیه آن انجام شده است.
رضوانی برآورد اولیه هزینه این پروژه را یک میلیارد تومان عنوان کرد.
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود گفت: پیش‏بینی می‏شود در صورت تامین اعتبار، مرحله نخست این طرح که شامل استخر است، در سال 91 آماده بهره‏برداری شود.
 
* ساخت سوله بحران در شاهرود
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود همچنین با اشاره به ساخت سوله بحران در محل آبشار شاهرود گفت: هدف از ساخت این سوله استفاده در مواقع بحرانی مانند سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه دیگر است که اعتبار آن به صورت مشترک توسط استانداری و سپاه استان سمنان تأمین خواهد شد.
رضوانی اظهار داشت: مساحت این سوله 650 متر مربع است و با ظرفیت حدود 300 نفر ساخته می‏شود.
مسئول مهندسی سپاه پاسداران ناحیه شاهرود اضافه کرد: از این طرح در زمان عادی به عنوان ورزشگاه استفاده و پیش‏بینی می‏شود تا اواخر مهر ماه سازه آن به بهره‏برداری برسد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول