اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

اختصاص 40 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی جیرفت

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 40 میلیارد ریال برای تکمیل پل دوم هلیل و توسعه فرودگاه جیرفت اختصاص می‌یابد.

اختصاص 40 میلیارد ریال به طرح‌های عمرانی جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نیکزاد شامگاه شنبه در ادامه سفر خود به استان کرمان از عملیات اجرایی پل دوم هلیل‌رود و افزایش طول باند فرودگاه شهرستان جیرفت بازدید کرد.
نیکزاد در بازدید از این دو طرح عمرانی در جیرفت ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی این طرح‌ها گفت: با تامین اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها، پیمانکاران باید با تمام توان نسبت به اجرای آنها اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: در هفته جاری 10 میلیارد ریال برای تکمیل پل دوم هلیل رود اختصاص می‌یابد و پیمانکار باید در دهه فجر امسال این طرح را آماده افتتاح کند.
به گزارش فارس، برای تکمیل احداث پل دوم هلیل‌رود با 25 دهنه 20 متری به عنوان یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به استان کرمان، 53 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه از عملیات اجرایی تعریض و افزایش طول باند فرودگاه جیرفت نیز بازدید کرد و با توجه به آغاز عملیات اجرای این طرح در سال 87، خواستار تسریع در روند عملیات اجرایی این طرح شد.
نیکزاد افزود: اعتبار مورد نیاز طرح تعریض و افزایش طول باند فرودگاه جیرفت نیز تامین می‌شود و پیمانکار باید هرچه سریع‌تر برای تکمیل آن اقدام کند.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: برای اتمام این طرح 20 میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی و 10 میلیارد ریال نیز از سوی استانداری کرمان اختصاص یافته که امیدواریم در سوم خرداد ماه سال آینده این طرح به بهره‌برداری برسد.
به گزارش فارس، برای بهره‌برداری از این طرح تاکنون 12 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
در طرح تعریض و افزایش طول باند فرودگاه جیرفت، عرض از 45 متر به 60 متر و طول از 2 هزار و 200 متر به 3 هزار و 200 متر افزایش می‌یابد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول