اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد:

احداث شهرک صنعتی در شوط

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک صنعتی در شوط احداث می‌شود.

احداث شهرک صنعتی در شوط
به گزارش خبرگزاری فارس از شوط امیر شهسوار صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی شهرک صنعتی شوط، اظهار داشت: شهرک صنعتی شوط در زمینی به مساحت 90 هکتار با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال احداث می‌شود.
وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شوط از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این شهرک صنعتی 180 واحد صنعتی و تولیدی در این شهرک مستقر می‌شوند.
این مسئول با اشاره به زمان بهره‌برداری از این شهرک صنعتی، افزود: شهرک صنعتی شوط در دهه‌ فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شهسوار از احداث 16 شهرک صنعتی، یک شهرک فن‌آوری و سه ناحیه صنعتی در استان آذربایجان غربی خبر داد و خاطرنشان کرد: با احداث این شهرک‌ها و نواحی صنعتی تعداد کل نواحی و شهرکهای صنعتی استان به 20 شهرک و ناحیه صنعتی می‌رسد.
وی با اشاره به واگذاری زمین به صنعت‌کاران در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی، گفت: این اقدام در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران انجام می‌شود و در این راستا محدودیتی وجود ندارد.
این مسئول با اشاره به احداث نواحی و شهرک‌های صنعتی جدید در شهرهای مختلف استان آذربایجان غربی با بیان اینکه مصوبات سفر هیئت دولت به استان در حال اجرایی شدن هستند، افزود: احداث این شهرک‌ها و نواحی صنعتی از مصوبات سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی است که شرکت شهرک‌های صنعتی به طور جدی وارد این بحث شده است.
شهسوار با اشاره به روند احداث این نواحی و شهرک‌های صنعتی، اعلام کرد: تعدادی از این نواحی و شهرک‌های صنعتی در حال طراحی است و برخی دیگر در مرحله اخذ استعلام‌ برای خرید زمین هستند.
وی با اشاره به آمار قراردادهای واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: در حال حاضر یک هزار و 500 قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول