اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مرند خبر داد:

استقرار صنایع سنگین در شهرک صنعتی 2 مرند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرند از آغاز اجرایی شدن شهرک صنعتی شماره دو شهرستان مرند با قابلیت استقرار صنایع سنگین و نیمه سنگین ملی خبر داد.

استقرار صنایع سنگین در شهرک صنعتی 2 مرند
بهنام رضوانی در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی مرند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مرند از افتتاح و بهره‌برداری 22 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها بیش از 74 میلیارد ریال هزینه شده است.
‌وی افزود: در این هفته به غیر 22 طرح عمرانی در بخش‌های بهداشتی ـ خدماتی و عمرانی و آموزشی عملیات اجرای 11 طرح دیکر در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی توسط دستگاه‌های دولتی شهرستان مرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
‌فرماندار مرند افتتاح چند مرکز بهداشتی درمانی، افتتاح پنج طرح آموزشی، طرح هادی روستای، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی شش طرح در شهر بناب جدید و گلنگ‌زنی به 10 رو ستای شهرستان مرند را از مهم‌ترین طرح‌ها ذکر کرد. 
وی از نهایی شدن استقرار مجموعه تاسیسات و امکانات رفاهی ـ خدماتی و زیرساخت‌های لازم در شهرک میلاد مرند خبر داد و افزود: در این شهرک بیس از 3 هزار و 993 واحد مسکن مهر شامل تعاونی، خود مالکی و مسکن مهر در شهرک میلاد  با 70 درصد عملیات فیزیکی در حال احداث است که اکثرا وام مرحله اول، دوم و سوم را دریافت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا شهریور سال 91 شاهد تحویل و افتتاح این طرح‌ها باشیم و با اجرایی شدن این طرح تحول عظیمی در امر مسکن ایجاد خواهد شد.
‌فرماندار مرند همچنین از آغاز اجرایی شدن شهرک صنعتی شماره دو شهرستان مرند با قابلیت استقرار صنایع سنگین و نیمه سنگین ملی خبر داد و گفت: اگر می‌بینیم سرمایه‌گذارانی زیاد تمایل سرمایه‌گذاری در این منطقه را ندارند، بیشتر از عدم توجه و پیگیری‌های مسئولان. استقبال از سرمایه‌گذاران در سطح ملی و شهرستانی را می‌طلبد و در این خصوص فرمانداری مرند برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف از حضور سرمایه‌گذاران به گرمی استقبال و هر گونه موارد را حل می‌کند.
‌انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول