اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان:

تنها 7شهرک صنعتی در اصفهان تصفیه‌خانه آب دارد

خبرگزاری فارس: با توجه به اینکه 81 شهرک و واحد صنعتی در استان اصفهان وجود دارد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر تنها هفت شهرک و ناحیه صنعتی در اصفهان دارای تصفیه‌خانه آب هستند.

تنها 7شهرک صنعتی در اصفهان تصفیه‌خانه آب دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از ارستان، مرتضی یزدخواستی ‌در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی اردستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری بالغ بر 60 میلیارد ریال طرح‌های آب‌رسانی و گازرسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این اقدام در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان و ایجاد اشتغال است.
وی با بیان اینکه شهرستان اردستان در حال حاضر دارای یک شهرک صنعتی و دو ناحیه صنعتی در شهر زواره و مهاباد است که تا کنون برای اجرای زیرساخت‌های آن در حدود 40 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: طبق توافقات صورت گرفته با فرمانداری اردستان فعال کردن مجتمع‌های کارگاهی در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های منطقه اردستان ساخت مجتمع‌های صنایع دستی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این شهرستان امکان‌پذیر است، تصریح کرد: تا پایان سال زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردستان تکمیل و زمینه بیشتر برای جذب سرمایه‌گذار فراهم می‌شود.
وی در ادامه به وجود 81 شهرک و ناحیه صنعتی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: از این تعداد چهار ناحیه صنعتی هنوز عملیاتی نشده است.
یزدخواستی به وجود 3 هزار و 600 واحد بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و بیان داشت: بیش از 90 هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مشغول به کار هستند.
وی به کلنگ‌زنی عملیات احداث دو تصفیه‌خانه در شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هفت شهرک و ناحیه صنعتی در استان دارای تصفیه‌خانه آب است و تصفیه‌خانه برای سه شهرک در حال اجرا و هفت شهرک در دست مطالعه است.
به گزارش فارس، در ادامه این مراسم عملیات اجرایی تکمیل زیرساخت شهرک صنعتی اردستان شامل شبکه داخلی آب به طول 10 کیلومتر، شبکه داخلی گاز به طول 10 کیلومتر و آسفالت معابر آغاز و تا پایان سال تکمیل می‌شود.
همچنین اجرای شبکه داخلی گاز، اتصالات خط انتقال آب به شبکه داخلی و تجهیز چاه آب ناحیه صنعتی زواره و اجرای شبکه داخلی گاز ناحیه صنعتی مهاباد آغاز شد.
مجموع اعتبارات در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح‌ها در حدود 13میلیارد و 800 میلیون ریال است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول