اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد منطقه دو بیرجند خبر داد:

کمک یک میلیاردی مردم برای اطعام مددجویان بیرجندی

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند گفت: مردم خیر و نوع‌دوست بیرجند در ماه مبارک رمضان مبلغ 950 میلیون ریال برای اطعام مددجویان تحت حمایت کمک کردند.

کمک یک میلیاردی مردم برای اطعام مددجویان بیرجندی
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی خطیب‌زاده صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: از این مقدار مبلغ 110میلیون ریال نقدی و مبلغ 840 میلیون ریال غیرنقدی بوده است.
وی افزود: با تأسی از زندگی ائمه اطهار و امام همام حضرت علی (ع) در بین مددجویان تحت حمایت 16 هزار و 150 پرس غذای گرم توزیع شده که از این میزان 7 هزار و 300 پرس در روستا و 8 هزار و 850 پرس در شهر توزیع شده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند تصریح کرد: کمک‌های غیرنقدی از قبیل برنج، گوشت، سیب‌زمینی، پیاز، حبوبات و روغن به مقدار 6 هزار و 340 کیلو عنوان کرد.
وی افزود: تعداد حامی جذب شده در ماه مبارک رمضان 191 نفر بوده است که این تعداد حامی سرپرستی 228 یتیم را عهده‌دار شده‌اند.
خطیب‌زاده مبلغ جمع‌آوری شده از حامیان ایتام در ماه مبارک رمضان را بالغ بر 115 میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: این مبلغ معادل 31 درصد کل کمک حامیان در چهار ماه گذشته از ماه مبارک رمضان بوده است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند رشد اطعام نسبت به سال گذشته را 49 درصد دانست و گفت: از کل کمک‌های انجام شده برای اطعام 20 درصد آن توسط پنج نفر از خیران اهدا شده است.
خطیب‌زاده مبلغ جمع‌آوری شده فطریه (فطریه عام و سادات) را 268 میلیون و 318 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این میزان نسبت به سال گذشته 83 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست بیرجند مبلغ 145 میلیون و 457 هزار و 600 ریال نیز برای کمک به قحطی زدگان سومالی اهدا کردند.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو بیرجند برگزاری مراسم احیا شب قدر با حضور حجت‌الاسلام ایزدی از جامعه‌الزهرا قم برای مددجویان، برگزاری محفل انس با قرآن در شب وفات حضرت خدیجه توسط مجتمع شهید آوینی، برگزاری جشن میلاد امام حسن توسط کانون پیروان ولایت برای دانش‌آموزان، برگزاری جشن عبادت (جشن تکلیف) برای دختران 9 ساله تحت پوشش امداد، مراسم ضیافت افطار در دفتر امام جمعه، مراسم اعتکاف رمضانیه و همایش رمضان فرصتی برای بندگی توسط دانش‌آموزان مجتمع شهید آوینی را از دیگر برنامه‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول