اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر:

معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به ارزش کار معلمان در زمینه زدودن جهل و نادانی گفت: معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید.

معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع معلمان با اشاره به نخستین جشن فارغ‌التحصیلی مرکز آموزشی فرزانگان خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که نخستین گروه از دانش‌آموزان مرکز آموزشی فرزانگان امسال از این مرکز فارغ‌التحصیل می‌شوند.
وی افزود: از مصوبه‌های دور سوم سفر استانی ریاست جمهوری، ایجاد مجتمع استعدادهای درخشان بود که به تصویب رسیده و به زودی به مرحله اجرا در‌می‌آید.
مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه با بیان اینکه تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند، ابراز داشت: چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد.
وی تصریح کرد: انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس معلم ثبت کرده است چرا که معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کرده، ندای فطرت را به گوش همه رسانده و سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد.
قنبری افزود: دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.
وی در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی و زدودن اعتقادی‌های پاک دانش‌آموزان اضافه کرد: معلمان در راستای دفع این توطئه مهمترین نقش را دارند و باید با آگاهی‌دهی به به دانش‌آموزان ایشان را از گرفتار شدن در دام دشمن نجات دهند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول