اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

ولایت فقیه عامل پایداری نظام است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ولایت فقیه یکی از عوامل شکل‎گیری و پایدار ماندن انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ولایت فقیه عامل پایداری نظام است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری صبح امروز در همایش ولایت، بصیرت و جوانان در شهرستان آق‎قلا اظهار داشت: در 100 سال اخیر انقلاب‎هایی در منطقه رخ داده است که در بین آنها انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 32 سال نه تنها هیچ انحرافی نداشته است بلکه با وجود ولایت فقیه، مصمم‎تر از گذشته در همان مسیر اولیه که امام راحل (ره) پایه‎گذار آن بوده است، گام بر می‌دارد.
وی تصریح کرد: نظام ولایت فقیه، به دلیل داشتن رهبری ارزشی با ویژگی‎های یک انسان کامل که تجلی ارزش‎های اسلامی است و هم با محور قرار دادن خدمت به مردم و هدایت و کمال انسان به عنوان کار ویژه خود به عنوان وظیفه امر به معروف و نهی از منکر و هم به دلیل پیاده کردن احکام نورانی اسلام، برقراری عدالت، رفع تبعیض و فساد مادر ارزش‎ها است.
نماینده گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث ولایت فقیه‏، یکى از مهم‏ترین بحث‌های جامعه اسلامى است، گفت: ولایت فقیه سنگ‏بناى نظام جمهوری اسلامی است و بر هر فرد مسلمان و انقلابى لازم است این اصل اساسى را خوب بشناسد و سپس بر مدار آن حرکت کند.
حجت‎الاسلام والمسلمین طاهری با اشاره به مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم ایران در جریان فتنه سال 88 گفت: امروزه مردم ولایتمدار، نشان داده‎اند که در همه صحنه‎ها حاضرند و در مقابل هر گونه تعرض دشمنان خواهند ایستاد.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب فهمیده‏اند که ظلم‏ستیزى انقلاب و نظام اسلامى، از این اصل مهم و مترقى سرچشمه گرفته است و براى منحرف ساختن چنین نظام و انقلابى، باید به قلب نیرودهنده و ستون استوار آن هجوم برند و به همین جهت است که پس از پیروزى انقلاب اسلامی، در هر زمان مناسب، شبهاتى در زمینه این اصل بى‏بدیل مطرح گشته است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید همگان با اطاعت از این رهنمودهای حکیمانه در این مقطع حساس، پاسدار انقلاب اسلامی که خون‌بهای شهیدان عزیز است، باشند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول