اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

دشمن از عظمت ولایت فقیه شناخت دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: دشمن از قدرت و عظمت ولایت فقیه در نظام اسلامی شناخت دارد.

دشمن از عظمت ولایت فقیه شناخت دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علیاکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله سید محمود طالقانی و شهدای محراب و با اشاره به سالگرد حادثه 11 سپتامبر اظهار داشت: آخرین تحقیقات دانشمندان و محققان این کشور نشان میدهد که حمله به عراق، افغانستان و سایر مناطق قبل از حمله به برج‌های دوقلو آمریکا طراحی شده بود.
وی ادامه داد: در حقیقت حمله به این برج‌ها از طرف رژیم صهیونیسم غاصب بوده که به دست برخی مسلمان‌نماها انجام گرفت و هدف آنها از این گونه حملات تروریستی ایجاد خاورمیانه جدید با محوریت این رژیم غاصب بود که با عنایت خداوند امروز نه تنها اهداف آنان تحقق پیدا نکرد بلکه با خیزش مسلمانان منطقه علیه ظالمان خاورمیانه جدید اسلامی و ضد صهیونیستی در حال شکل گرفتن است.
خطیب جمعه آستارا با تاکید بر اینکه تمام ظالمان جهان با گذشت زمان از بین می‌روند و مظلومان و مستضعفان به پیروزی می‌رسند، افزود: با توجه به خیزش و قیام مسلمانان در مناطق مختلف جهان تمام ظالمان نابود می‌شوند و با امید خداوند و همت و قیام مسلمانان خاورمیانه جدید اسلامی با محوریت اسلام و قرآن شکل می‌گیرد.
وی، با انتقاد از محتوای فیلم‌های تهیه شده از سوی برخی کارگردانان و نویسندگان با محتوای پوچ را برای جامعه مضر دانست و تصریح کرد: بیشتر فیلم‌های ساخته شده بیمحتوا و با مضمون عاشقانه و ارتباطات نامتعارف زن و مرد است که نوع لباس و رفتار بازیگران با دین اسلام مطابقتی ندارد که امیدواریم با نظارت دقیق مسئولان امر و تلاش سینماگران فعال و با ایمان فیلم هایی تولید شود که از لحاظ اخلاقی و اسلامی برای جامعه تاثیرگذار باشد.
اکرمی با قدردانی از دانشمندان ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت علمی کشور ابراز داشت: آغاز تولید برق از نیروگاه صلح‌آمیز هسته‌ای بوشهر که به شبکه سراسری متصل شده از افتخارات تحسین برانگیز دانشمندان ایرانی است که به برکت شعار ما میتوانیم انجام گرفته و این موفقیت و افتخار بزرگ را در عرصه علمی کشور را به تمام مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنیم.
وی متذکر شد: استفاده از لباس سیاه برای سوگواری شهدای کربلا پسندیده است ولی استفاده از لباس سیاه به مدت بیش از سه روز برای اموات بستگان و خودداری از اجرای برخی رسومات در این مدت در اسلام قابل قبول نیست که باید این فرهنگ غلط از فرهنگ ما برداشته شود.
خطیب جمعه آستارا با انتقاد از وضعیت نامناسب برخی پوشاک فروشان در استفاده از مانکن‌های زننده در ویترین مغازه‌ها خواستار برخورد مسئولان امور صنفی و اتحادیه‌ها و مسئولان ذیربط شد و اذعان داشت: این روزها شاهد حجاب لجام گسیخته هستیم که در شان نظام و مردم اسلامی نیست.
وی افزود: مسئولان باید به شدت با آن برخورد کنند و مردم نیز طبق وظیفه ذاتی خود باید با امر به معروف و نهی از منکر در برخورد با مظاهر فساد احساس مسئولیت کنند.
امام جمعه آستارا با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام عظمای ولایت، سخنان ایشان را درباره ولایت فقیه ارزشمند و بینظیر خواند.
وی اظهار داشت: یکی از کارشناسان غربی اعتراف کرده که ما مبلغ قابل توجهی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی و مقدسات هزینه کردیم و وجود ولایت فقیه در این نظام سد محکمی در برابر اقدام‌های ما بود و به همین دلیل از ضربه زدن به این نظام به شدت نا امید شدیم.
اکرمی افزود: اظهار نظر این کارشناس نشان از شناخت دشمن از قدرت و عظمت ولایت مطلقه فقیه در نظام اسلامی دارد و ما باید قدر وجود ولایت فقیه را بدانیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول