اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان قم:

بسیج تابع محض ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: بسیج تابع محض ولایت است و همواره در راستای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری جدی و فعال دارد.

بسیج تابع محض ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی نژاد در جمع بسیجیان شرکت کننده در حلقه‌های شجره طیبه صالحین اظهار داشت: هدف از تشکیل حلقه‌های صالحین، افزایش بعد اعتقادی بسیجیان و حفظ انسجام آنان در راستای تربیت نیروهای مخلص است که بحمدالله در همه پایگاه‌های بسیج استان قم به جدیت این طرح در حال اجراست.
وی بر حضور بسیجیان در مساجد تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های بسیج بر‌اساس این جمله حضرت امام که فرمودند «مسجد سنگر است، سنگرها را حفظ کنید» مسجد محور است، زیرا که انقلاب از مسجد آغاز شد و پرورش یافتگان مسجد، در انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و در جبهه‌ها نقش ایفا کردند و از نظام و انقلاب دفاع کردند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب با بیان اینکه عده‌ای با تفکرات سیاسی غلط خود، با حضور بسیج در مساجد مخالفت می‌کردند، اظهار داشت: بعد از پذیرش قطعنامه، عده‌ای از سیاستمداران به دنبال جدا‌سازی پایگاه‌های بسیج از کنار مساجد بودند که با پیگیری‌های بسیار این امر محقق نشد و الحمدالله روز به روز بر تعداد پایگاه‌های بسیج که در مساجد تاسیس شده، افزوده می‌شود.
وی افزود: بسیجیان باید با شادابی و نشاط در برنامه‌های فرهنگی مسجد مشارکت داشته باشند.
مهدوی نژاد با بیان اینکه کارکرد بسیج آن زمانی است که در مساجد باشد، اظهار داشت: حلقه‌های صالحین بسیج نیز به پویایی و احیای مساجد کمک می‌کند.
وی بر لزوم تعامل بسیجیان با ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: بهره‌مندی از نظرات ائمه جماعات مساجد و دعوت از آنان در زمینه تشکیل حلقه‌های صالحین، موجب همدلی میان مسجد و پایگاه بسیج را ایجاد می‌کند.
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب خروج از مسجد را انحراف در مسیر عنوان کرد و اظهار داشت: حضور پررنگ بسیجیان در مساجد رویکرد اصلی سازمان بسیج است.
وی با اشاره به شکل گیری تشکل‌های دیگر گفت: بسیج تابع محض ولایت است و همواره در راستای حفظ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری جدی و فعال دارد.
مهدوی نژاد افزود: کسانی که با ولایت فقیه دچار مشکل هستند همواره تلاش می‌کنند به نوعی فعالیت‌های بسیج و سپاه را تخریب کنند.
مهدی بابایی فرمانده پایگاه بسیج شاهد پیش از بازدید، از فعالیت 14 حلقه شجره طیبه صالحین در این پایگاه در رده‌های مختلف سنی خبر داد.
حیدر دهدشتی فرمانده پایگاه شهید علی حسینیان نیز تعداد حلقه شجره طیبه صالحین در این پایگاه را 18 حلقه عنوان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول