اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایت تخصصی ولایت فقیه راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: سایت ولایت فقیه وابسته به موسسه میعاد حقیقت نسخه آزمایشی خود را با طرحی متفاوت نسبت به دیگر پایگاه‌های فرهنگی با هفت موضوع روی اینترنت قرار داد.

سایت تخصصی ولایت فقیه راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از شبکه اجتهاد، پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی ولایت فقیه با هفت موضوع درباره ولایت فقیه طراحی شده است که هر کدام دارای صفحه مجزایی است.
این پایگاه در ستون سمت راست آخرین اخبار و تحولات را منعکس می‌کند و در ستون وسط تازه‌های کتاب، مقالات و دانلود را نمایش می‌دهد و در دو ستون چپ آخرین پرسش‌های مطرح شده درباره ولایت فقیه و در قسمت پایین ستونی را با موضوع ولایت فقیه در رسانه‌ها ارائه می‌کند.
پرسش و پاسخ، معرفی کتاب‌ها، مقالات، دانلود فیلم، صوت و کتاب، گالری عکس، معرفی شخصیت‌ها و پیوندها از موضوعات اصلی این پایگاه فرهنگی است.
یکی از شاخص‌ترین موضوعات این سایت صفحه پرسش و پاسخ است. در این صفحه فهرست موضوعی پرسش و پاسخ طراحی شده است که این فهرست با دسته‌بندی کردن پرسش‌ها و پاسخ‌ها به کلیات مباحث، ادله و مبانی ولایت فقیه، ولی‌فقیه، ولایت فقیه و مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه، وظایف و اختیارات ولایت فقیه، پیشینه نظریه ولایت فقیه جستجو را برای مخاطب آسان کرده است.
دیگر موضوعات این سایت هم از فهرست موضوعی بی‌بهره نیستند؛ در بانک دانلود صوت و فیلم و کتاب می‌توان به، حضرت امام خمینی، آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله حایری شیرازی، حجت‌الاسلام دکتر عابدی، رحیم‌پور ازغدی، حسن عباسی، حاج حسین یکتا، حجت‌الاسلام آقاتهرانی، حجت‌الاسلام نجف لکزای و سید حسن نصرالله و دیگر بزرگان مراجعه کرد.
در پیوندهای آن لینک علما و مراجع، وب‌سایت‌های فرهنگی و مذهبی، وب سایت‌هایی با موضوع ولایت فقیه،
وبلاگ‌هایی با موضوع ولایت فقیه به چشم می‌خورد.
از دیگر قابلیت‌های این سایت می توان به جستجو در سایت، عضویت در پایگاه تلفن همراه و عضویت در خبرنامه اشاره کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول