اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس جمهوری:

خواسته‏های شهدا به برکت ولایت فقیه محقق شد

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس جمهوری گفت: در سایه نظام ولایی و به برکت ولایت مطلقه فقیه بسیاری از خواسته‏های شهدا در کشورمان محقق شده است.

خواسته‏های شهدا به برکت ولایت فقیه محقق شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، علی زارعی‏نجفدری در چهاردهمین یادواره شهدای روستای نجفدر از توابع بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه که با حضور استاندار تهران، فرماندار فیروزکوه، جمعی از مسئولان، خانواده‏های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این یادواره بسیار مهم و به جاست و حضور استاندار تهران در این مراسم به طور یقین منشا خیرات و برکات بسیاری خواهد شد.
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب گفت: همه باید ادامه‏دهنده راه شهدای اسلام باشند و قدر شهادت را بدانند و به فلسفه مجاهدت در راه خدا پی ببرند.
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری با بیان اینکه پاسخ واقعی و درست بسیاری از سئوالات را باید از خود شهدا گرفت، افزود: شهادت حرکتی در راه خداست و شهدا پاک‏باخته راه حضرت حق هستند.
زارعی‏نجفدری ادامه داد: به طور قطع شهدا در بهشت برین دارای جایگاه و مرتبه والایی هستند و امروز کشور اسلامی ایران در مسیر آرمان‏های شهدا گام بر می‏دارد.
وی تاکید کرد: امروز در زمان و مکانی قرار گرفته‏ایم که همه ما رسالت زینبی داریم و اگر به این وظیفه به خوبی عمل نکنیم به طور قطع جزو یزیدیان خواهیم بود.
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری گفت: شهدا می‏خواستند اسلام به نهایت تعالی برسد و در برهه کنونی تلاش برای به تعالی رسیدن اسلام، همان حرکت در راستای کارآمد کردن نظام اسلامی است و امروز همه ملت ایران می‏خواهند که در مسیر شهدا گام بردارند و این قابل تردید نیست.
زارعی‏نجفدری بیان داشت: در سایه نظام ولایی و به برکت ولایت مطلقه فقیه بسیاری از خواسته‏های شهدا در کشورمان محقق شده است اما با این همه به نسبت آمال و آرزوهای شهیدان اسلام باید اذعان کرد که هنوز بسیاری از راه‏ها را نپیموده‏ایم.
وی با تاکید بر اینکه باید دانست که چگونه می‏توانیم راه شهدا را ادامه دهیم، تصریح کرد: امروز باید همان گونه که راه‏های صعب‏العبور گذشته را پشت سر گذاشتیم از همان راه مسیرهای سخت‏تر آینده را نیز طی کنیم و به آرمان‏های والای شهدا جامه عمل بپوشانیم.
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری افزود: ولایت در سال‏های پس از انقلاب در گذر از راه‏های صعب‏العبور گذشته نقشه راه ملت ایران را به خوبی ترسیم کردند و باید این مسیر را با بصیرت ادامه داد.
زارعی‏نجفدری با بیان اینکه ملت ایران توانست با اقتدا به مقتدای خود راه‏های سخت تثبیت نظام را در سال‏های گذشته طی کند، ادامه داد: در برهه کنونی نیز باید برای پیمودن ادامه این مسیر همان گونه عمل کنیم چرا که این را تجربه ثابت کرده است و اگر از ولایت پیروی کنیم، به پیروزی خواهیم رسید.
وی اضافه کرد: عقل نیز بر این تاکید دارد و خداوند هم در قرآن فرموده‏اند که یکی از این راه‏ها بلکه بهترین و تنهاترین راه تبعیت از ولایت است و ملت ایران تاکنون در این مسیر گام برداشته است.
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری همچنین با اشاره به حضور استاندارتهران در یادواره شهدای روستای نجفدر، گفت: استاندار تهران پیش از این مشاور اقتصادی رئیس جمهوری بوده و مدیری متواضع، پرتلاش، با اخلاص و پاک‏دست است.
زارعی‏نجفدری همچنین حضور مسئولان در روستای نجفدر را موجب خیر و برکت دانست و با اشاره به نیمه‏تمام بودن حسینیه این روستا گفت: حسینیه روستای نجفدر در سه طبقه به همت اهالی منطقه بنا شده اما طبقات دوم و سوم آن همچنان نیمه‏تمام است و امیدواریم این یادواره سبب تکمیل این حسینیه شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول