اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی:

اعتبارات فرهنگی عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فریدون‌شهر، فریدون و چادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات فرهنگی و در حد توان دولت باید به صورت عادلانه تقسیم و توزیع شود.

اعتبارات فرهنگی عادلانه در شهرستان‌ها توزیع شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فریدون‌شهر، بهمن محمدی در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان و در جمع مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی با اشاره به مشکلات فرهنگی شهرستان فریدون‌شهر و مطالبه آن از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: در دور سوم سفرهای استانی دولت دهم بر ارتقا فرهنگ و سابقه فرهنگی تاکید داشته که کمتر از 50 درصد مصوبه‌های فرهنگی تاکنون ابلاغ شده است.
وی افزود: از آقای وزیر می‌خواهم که با پیگیری مجدانه 50 درصد باقی مانده این مصوبه‌ها را نیز به سرانجام برسانند.
نماینده مردم شهرستان‌های فریدون شهر، فریدون و چادگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دور سوم سفر هیئت دولت مصوب شد، اعتباری برای شهرستان‌هایی که در احداث مصلی‌ها گام برداشته و زمین آن را آماده ساخت کرده‌اند، اختصاص یابد که با وجود آغاز عملیات اجرایی مصلی شهرستان فریدون‌شهر و فریدن تاکنون هیچ‌گونه کمک مالی در این خصوص دریافت نشده است.
وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری به ویژه کانون‌های مساجد نیازمند تجهیزات و امکانات آموزشی و فرهنگی هستند لذا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم و به ویژه شهرستان فریدون شهر داشته باشند.
محمدی بیان داشت: شهرستان فریدون‌شهر در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان با احتساب عشایر دارای 60 هزار نفر جمعیت، 85 روستا، پنج دهستان و پنج قوم از جمله کرج، لر، ترک، ارمنی و فارس است اما با وجود ظرفیت‌ها و بسترهای مناسب شهرستان محرومی به شمار می‌رود، که نیازمند توجه مسئولان است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول