اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال انتقاد کرد؛

کاهش یک میلیارد ریالی اعتبارات آب و فاضلاب خلخال

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال از کاهش یک میلیارد ریالی اعتبارات بخش آب و فاضلاب شهرستان خلخال علیرغم افزایش اعتبارات در فصول اعتباری و تخصیصی انتقاد کرد.

کاهش یک میلیارد ریالی اعتبارات آب و فاضلاب خلخال
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی در جلسه ستاد امور زیربنایی شهرستان خلخال اظهار داشت: علیرغم نیاز شدید خلخال به اعتبارات ضروری است تا توجه بیشتری به این بخش شود اما متاسفانه شاهدیم که هر روز اعتبارات عمرانی و زیربنایی این شهرستان تحلیل می‌رود.
وی با بیان اینکه 30 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه فاضلاب شهر خلخال نیاز است، خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان استانی نسبت به این نیاز به حق واکنش مثبت نشان داده و زمینه را برای بهره‌مندی مردم از این امکانات فراهم کنند.
این مسئول بیان داشت: برای بهره‌مندی 30 درصد باقیمانده از مناطق مسکونی شهر خلخال از فاضلاب شهری به این اعتبار نیاز داریم.
وی ادامه داد: امسال علیرغم افزایش اعتبارات در تمام فصل‌های اعتباری، تخصیصی آب و فاضلاب خلخال یک میلیارد ریال نسبت به سال گذشته کاهش دارد.
فرماندار خلخال گفت: این در حالی است که پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهری از پنج کیلومتر به 15 کیلومتر در سال جدید افزایش یافته است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود توجه به توسعه شهری را رسالت عمده مسئولان اعلام کرد و افزود: اگر بنا باشد در خدمات‌‌رسانی به مردم مرز تعیین کنیم سبب می‌شود تا مردم نسبت به اقدامات دولت بدبین شده و علاوه بر آن اعتماد خود را به دولت از دست بدهند.
وی ایجاد و احداث پل‌ها، رسیدگی به روستاها، احداث سدها، راه‌های مواصلاتی و مراکز آموزش عالی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: تلاش برای تکمیل برخی پروژه‌های عمرانی نظیر مصلی خلخال و کارخانه سیمان از جمله مواردی است که باید به آن به طور جدی پرداخت شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول