اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی قم:

پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم سازمان بهزیستی است

خبرگزاری فارس: معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم از مهم ترین رویکردهای این سازمان را جلوگیری از بروز معلولیت‌ها در سطح جامعه عنوان کرد.

پیشگیری از معلولیت‌ها اولویت مهم سازمان بهزیستی است
هادی کریمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم به اهداف مهم سازمان بهزیستی در سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقاء سلامتی جسمی، روانی و اجتماعی در جامعه، پیشگیری از معلولیت‌ها و برگزاری برنامه‌های مشاوره ژنتیک از جمله اهداف و رویکردهای مهمی است که این سازمان به آن توجه دارد.
وی از جمله اقدامات سازمان بهزیستی را در تحقق اهداف خویش، آموزش مهارت‌های زندگی برای دختران جوان و خانواده‌ها و آموزش‌های مشاوره‌ای در زمینه بهداشت و روان ذکر کرد و گفت: این برنامه‌ها به بازدیدکنندگان از نخستین نمایشگاه مراکز آموزشی و تجهیزات کمک آموزشی ارائه می‌شود.
معاون پیشگیری سازمان بهزیستی استان قم ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ها فرصت خوبی را برای جوانان فراهم می‌سازد تا نسبت به شناخت و ظرفیت دستگاه‌های خصوصی و دولتی اهتمام داشته باشند.
وی ایجاد نمایشگاه‌های تخصصی در زمینه آموزش را فرصت خوبی برای جوانان دانست و گفت: جوانان باید با روش‌های نوین آموزشی، اطلاعات به روز و به موقع آشنا شده و آنها را برای رفع نیازهای خود به کار گیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول