اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

تضعیف جایگاه ولایت از توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: دشمن با تضعیف جایگاه ولایت فقیه و حکومت اسلامی به دنبال اجرای اهداف شوم و پلیدش است.

تضعیف جایگاه ولایت از توطئه‌های دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام مسعود داودی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید صمد امیدپور اظهار داشت: شهید دارای مقام والایی بوده که برای رسیدن به آن کافی است انسان جان خود را در طبق اخلاص بگذارد.
وی با اشاره به روایات و احادیث از ائمه اطهار اظهار داشت: هیچ کار نیکی بالاتر از شهادت نیست.
امام جمعه رودبار افزود: ایران اسلامی به برکت جوان‌های متدین و شهدای سرافراز و رهبری امام راحل در زمان حیات امام (ره) و رهبری دلسوزانه و حکیمانه مقام معظم رهبری در مقابل زیاده‌خواهی‌های دنیا ایستاده است.
وی با بیان اینکه دشمن هر روز با چهره‌ای جدید علیه نظام توطئه می‌کند، گفت: دشمن روزی ریگی‌ها را برای مقابله مطرح می‌کند و روزی رجوی‌ها را علیه کشور و نظام به میدان می‌آورد.
داودی با بیان اینکه امروز پژاک کوچک‌تر از آن است که در مقابل ایران بایستد، گفت: سپاه پاسداران در مقابله با گروه پژاک درس سنگینی به آنها داد.
وی امنیت درون کشور را مرهون رشادت‌های شهدایی چون امیدپور دانست و ابراز داشت: اگر امروز در خانه‌هایمان آرامش داریم و در منطقه دارای امنیت هستیم به برکت جوان‌هایی است که از آرامش خود برای دفاع از میهن اسلامی گذشته‌اند.
امام جمعه رودبار با بیان اینکه امروز دشمن به فکر تعرض به زمین کشور نیست، خاطرنشان کرد: دشمن در جبهه‌ای جدید فکر و اندیشه‌های درون کشور را نشانه گرفته و برای آن هزینه می‌کند.
وی راه‌اندازی 85 شبکه فارس زبان علیه کشور را توطئه جدید دشمنان عنوان کرد و  افزود: اگر ماهواره، سایت‌ها و پیامک‌های را سلاح دشمن ندانیم فریب خورده‌ایم.
داودی بیان داشت: دشمن با صرف هزینه‌های سنگین به دنبال آن است تا فکر جوان را نسبت به نظام و اعتقادات دینی تغییر دهد.
وی با بیان اینکه جوان‌های دختر و پسر ایران اسلامی هدف اصلی دشمن در جبهه جدید دشمن هستند، عنوان داشت: اگر دیروز دشمن با سلاح جنگی به میدان آمده بود امروز با ماهواره، بلوتوث، سایت‌ها و.. وارد میدان شده است.
امام جمعه رودبار شناخت توطئه‌های دشمن را مهم دانست و ابراز داشت: برای مقابله با توطئه‌های دشمن باید بیدار باشیم و دشمنی‌های دشمن را بشناسیم.
وی تصریح کرد: در جامعه امروزی آگاهی جوانان، هوشیاری مسئولان، امانت‌داری و عمل صادقانه راه مقابله با دشمن است. 
داودی با بیان اینکه دشمن به دنبال آن است تا مردم را از نظام و مسئولان جدا کند، خاطرنشان کرد: زیر پرچم ولایت بودن همه مسئولان کشور را از گزند توطئه‌های دشمن مصون نگه می‌دارد.
وی با با تصریح بر اینکه دشمن بیشترین هزینه را برای تضعیف جایگاه ولایت قرار داده است، اذعان داشت: دشمن می‌خواهد تنها با تضعیف جایگاه ولایت که در بین مردم نفوذ دارد و مردم را به یک ید واحده تبدیل می‌کند، برای ضربه زدن استفاده کند.
وی با بیان اینکه دشمن از کوچک‌ترین روزنه برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند، افزود: دشمن حتی به تن صدا و نوع شعار های ما در راهپیمایی‌ها و صحنه‌های سرنوشت ساز کشور توجه دارد.
مداحی و عزاداری، قرائت دکلمه و بیان زندگینامه شهید صمد امیدپور از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان اداره‌های رودبار در این مراسم حضور داشتند.
شهید صمد امیدپور در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسید.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول