اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش کانون پرورشی اردبیل در جشنواره رضوی

خبرگزاری فارس: دو نمایش از کانون پرورش فکری کودکان استان اردبیل در نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی برگزیده شدند.

درخشش کانون پرورشی اردبیل در جشنواره رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، براساس رای هیئت داوران هشت گروه برگزیده نهایی نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی از بین 30 گروه منتخب مرحله اول معرفی و مشخص شدند که سهم کانون پرورش فکری استان اردبیل در بین این هشت برگزیده نهایی دو نمایشنامه بود. 
نمایشنامه "گره آخر" از استان اردبیل به نویسندگی حسین قربانزاده و کارگردانی سولماز صادق‌زاده نصرآبادی و نمایشنامه "بی بی" به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی مهدیه علیقلیزاده دو نمایشنامه برگزیده نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی رضوی هستند.
پنج نمایشنامه از استان اردبیل در این جشنواره حضور داشتند که چهار اثر در مرحله اول به جمع 30 اثر برتر راه یافته بود.
جوایز گروهی تعیین شده برای این هشت گروه و هشت برگزیده نمایش‌نامه‌نویسی، کارگردانی و خلاقیت‌های ویژه هنری در مراسم اختتامیه جشنواره اهدا می‌شود.
برگزیده ویژه این بخش نیز نمایش "باد گفت بادام" از خراسان رضوی شهرستان مشهد با نویسندگی و کارگردانی راضیه آزاد از موسسه بیت‌النبی (ع) است.
در این جشنواره بیش از 150 گروه هنری نمایش مشارکت داشته و در مرحله اول تنها 30 گروه برتر براساس رای هیئت بازبینی کارشناس به مرحله نهایی راه یافته بودند.
هشت گروه راه یافته به مرحله نهایی جشنواره هشتم مهر ماه همزمان با جشن‌های ایام دهه کرامت در مشهد مقدس اجرای حضوری داشته و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول