اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

آموزش 500 لوح قرآنی در مدارس زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در طول سال تحصیلی سال‌جاری 500 لوح قرآنی در مدارس استان زنجان آموزش داده می‌شود.

آموزش 500 لوح قرآنی در مدارس زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، امیر نظری در همایش قرآنی و در جمع مدیران مدارس استان زنجان اظهار داشت: از آغاز سال تحصیلی جدید لوح‌های قرآنی در همه مدارس راهنمایی استان آموزش داده می‌شود.
وی خاطر‌نشان کرد: با اجرای این طرح 42 هزار دانش‌آموز مقطع راهنمایی زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه هر لوحی که در هر کلاس درس نصب می‌شود روزانه سه بار تکرار می‌شود، ادامه داد: تکرار سه باره این آیه قرآنی به منظور آشنایی بیشتر و ماندگاری بهتر این آیه در ذهن دانش‌آموزان انجام می‌شود.
وی اذعان داشت: آغاز کلاس درس همراه با تلاوت قرآن تاثیر ویژه‌ای در ایجاد یک فضای معنوی و قرآنی تا پایان کلاس دارد.
نظری با اشاره اینکه آموزش و پرورش کارهای بسیاری در زمینه کارهای قرآنی انجام داده است، اضافه کرد: طرح همگام با قرآن یکی از بزرگترین طرح‌هایی است که توسط آموزش و پرورش انجام می‌شود.
وی یادآور شد: طرح همگام با قرآن امسال در همه مدارس راهنمایی و به صورت صد در صد اجرا می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه مدیران اجرایی این طرح برای نخستین بار است که در اجرای این طرح مشارکت می‌کنند، ادامه داد: آموزش‌های مورد نیاز در خصوص این طرح در قالب لوح‌‌های فشرده به مدیران اجرایی عرضه می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد 50 هزار مدرسه قرآنی در آموزش و پرورش یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های قرآنی است که در حال حاضر آغاز شده و مقرر شده که این طرح در طول پنج سال انجام شود.
نظری یادآور شد: طبق این برنامه پنج ساله هر سال 10 هزار مدرسه قرآنی به مدارس قبلی افزوده می‌شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت‌های قرآنی ادامه داد: قرآن نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در موفقیت‌های فرد در زندگی اجتماعی دارد.
 مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه باید در کنار زندگی اقتصادی به معنویات توجه ویژه‌ای شود، اضافه کرد: در حال حاضر در جوامع غربی مادیات وجود دارد، ولی با این وجود خلاء معنوی در این کشورها مشاهده می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه دشمن از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند، ادامه داد: ارتقای اخلاق و معنویات می‌تواند کمک شایانی به مقابله با این امر کند.
نظری با اشاره به اختصاص اعتباری 40 میلیارد دلاری یکی از موسسه‌‌های صهیونیستی به منظور مقابله با اسلام یادآور شد:  انجام این‌گونه طرح‌های مطالعاتی به منظور ضربه زدن به انقلاب و اسلام صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه طرح مطالعاتی این موسسه صهیونیستی یکی از نمونه‌هایی است که توسط دشمنان صورت می‌گیرد، اضافه کرد: در حال حاضر دشمن هزینه‌های بسیار زیادی در این زمینه انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول