اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی فردوس خبر داد:

برگزاری نمایشگاه پائیزه در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان فردوس از برگزاری نمایشگاه فروش پائیزه در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه پائیزه در فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدجعفر نعیمی در جمع اصناف فردوس اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار داخلی، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مقاطع زمانی خاص در آغاز سال تحصیلی نمایشگاه فروش پائیزه در فردوس برگزار می‌شود.
وی تعداد غرفه‌های این نمایشگاه را بیش از 70 غرفه پیش‌بینی کرد و افزود: در این نمایشگاه کالاهایی نظیر پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌التحریر، مواد غذایی و پروتئینی عرضه می‌شود.
نعیمی تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی بیشتر مردم، کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با 15 درصد زیر قیمت عرف بازار به فروش می‌رسد.
رئیس اداره بازرگانی فردوس یادآور شد: در برپایی نمایشگاه‌های فروش پائیزه و بهاره سعی می‌شود تا کالاهایی با کیفیت و همچنین قیمت مناسب عرضه شود تا مردم شهرستان از این گونه نمایشگاه‌ها استقبال چشم‌گیری داشته باشند.
وی گفت: این نمایشگاه از 23 تا 31 شهریور ماه به مدت یک هفته در محل انبار سازمان تعاون روستایی واقع در خیابان همافران دایر است.
نعیمی همچنین از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس خبر داد و افزود: این طرح با هدف نظارت بر قیمت، تامین و توزیع به موقع کالا، دفترچه دانش‌آموزی، روپوش مدارس و کیف اجرا می‌شود.
رئیس اداره بازرگانی فردوس تصریح کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس کلیه واحدهای صنفی زیر مجموعه لوازم‌التحریر و اتحادیه فروشندگان پوشاک و کفاش مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.
وی از فعالیت بیش از 2 هزار واحد صنفی در شهرستان فردوس خبر داد و یادآور شد: این واحدها دارای پروانه فعالیت در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی، خدماتی، صنفی و صنعتی و بوده و در طول سال نیز مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول