اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد انجام شد؛

ایجاد 6 هزار شغل جدید در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از ایجاد بیش از 6 هزار شغل جدید در استان بوشهر خبر داد.

ایجاد 6 هزار شغل جدید در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فرید محبی در دیدار با فرماندار دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) یک نهاد حمایتی است و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد خدمات این نهاد به مردم مستضعف و نیازمند در سراسر کشور هستیم.
وی افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ در سطح کشور است و بیش از یک‌سوم جمعیت استان را به خود اختصاص داده و نقش کمیته امداد در این شهرستان بسیار تاثیرگذار است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و تقویت خانوارهای ضعیف و کم‌درآمد از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که طی چند ماه اخیر در سطح استان انجام داده‌ایم و انتظار داریم بویژه در بحث اشتغال با حمایت مدیران اجرایی موفقیت لازم را کسب کنیم.
محبی در ادامه با برشمردن مسایل و مشکلات حوزه‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دشتستان تصریح کرد: تلاش در خودکفا کردن مددجویان و کاهش میزان وابستگی به حمایت‌های مادی کمیته امداد و تکیه بر اشتغال از برنامه‌های مهم این نهاد است که بدون اغراق در دشتستان به توفیق خوبی رسیده‌ایم.
وی از ایجاد بیش از 6 هزار شغل جدید در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: در سال گذشته برای 1300 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان بوشهر شغل ایجاد شد که امسال این میزان به شش‌هزار شغل افزایش خواهد یافت.
محبی در ادامه با تقدیر از مردم دشتستان در پرداخت زکات گفت: شهرستان دشتستان در بحث جمع‌آوری و پرداخت زکات در استان بوشهر دارای رتبه نخست است که جا دارد از مسئولان در این زمینه قدردانی کرد.
وی همچنین از ادغام شدن کمیته‌های امداد امام خمینی (ره) بخش‌های شبانکاره، سعدآباد و آبپخش خبر داد و گفت: این کمیته‌ها از امسال با مدیریت واحد در مرکز شهرستان دشتستان فعالیت خواهند کرد که خدمات بهتر و ارزشمندتری را ارائه میدهند.
محبی تصریح کرد: از همه مردم و خیران انتظار داریم ما را در سراسر استان همراهی و یاری کنند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ضعیف ارائه دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول