اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین هفته از دومین دور سفرهای تابستانی صورت گرفت؛

تردد 250 هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: در نخستین هفته از دومین دور سفرهای تابستانی 250 هزار دستگاه وسیله نقلیه در محورهای مواصلاتی استان تردد کردند.

تردد 250 هزار وسیله نقلیه از محورهای خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد مهدی حسینی ‌امروز در نشست ستاد سفرهای تابستانی استان اظهار داشت: آمار دریافتی از تردد شمارهای برخط نصب شده در سطح محورهای اصلی استان حاکی از آن است طی پنج روز پس از عید سعید فطر سال جاری در مجموع 257 هزار و 73 دستگاه خودرو تردد داشته‌اند که از این تعداد جریان تردد خودروهای سنگین 37 هزار و 905 دستگاه و به طور میانگین 18 درصد از کل تردد در محورهای استان بوده است.

وی تصریح کرد: آمار ثبت شده توسط شعبه استانی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان افزایش چشمگیری معادل با 26.5 درصد رشد نسبت به پنج روز قبل از عید فطر داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان جنوبی گفت: همچنین میانگین سرعت تردد ثبت شده در محورهای استان در طی پنج روز بعد از عید فطر82 کیلومتر بر ساعت بوده است.

حسینی اضافه کرد: محور بیرجند- مود در طی پنج روز بعد از عید فطر بیشترین میزان تردد را با میزان تردد 45 هزار و 856 وسیله نقلیه به خود اختصاص داده است و کمترین میزان تردد در محورهای استان نیز مربوط به محور سربیشه - درح با میزان تردد 4 هزار و 601 وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: بنا بر اعلام شعبه استانی مرکز مدیریت راه‌های کشور شماره تلفن‌ گویای 141 و شماره تلفن ثابت 021889252520 به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت راه‌های کشور است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول