اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در عید فطر امسال؛

رکورد تردد در آزاد راه قم ـ تهران شکسته شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از شکسته شدن رکورد تردد خودرو از اتوبان قم ـ تهران در سال 90 خبر داد.

رکورد تردد در آزاد راه قم ـ تهران شکسته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم، قاسم باقری گفت: با افزایش تعطیلات عید فطر امسال به دو روز که به روز جمعه نیز منتهی شد، شاهد افزایش چشمگیر سفرهای تابستانی در این سه روز بودیم.
وی با بیان اینکه بیشترین تردد در آزاد راه قم – تهران در سال جاری مربوط به روز 14 فروردین ماه با حدود 62 هزار خودرو بوده است، افزود: در روز 9 شهریور آزاد راه تهران - قم یکی از سنگین‌ترین ترددهای روزانه خود را در سال 90 با بیش از 64 هزار تردد خودرو پشت سر گذاشت.
وی با اشاره به تردد یک میلیون و 250 هزار وسیله نقلیه از محورهای مواصلاتی استان قم، اظهار داشت: این تردد نسبت به زمان مشابه در هفته قبل از آن بیش از 80 درصد افزایش داشته است که تردد عبوری یادشده معادل 8/4 درصد از مجموع تردد در محورهای مواصلاتی کل کشور است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم با ابراز تاسف از جان باختن تعدادی از هموطنان در تصادفات رانندگی، از بیشترین سهم تخلفات رانندگی در محورهای ورجان - پردیسان، گرمسار -قم و نیزار - قم خبر داد و بیان داشت: در این ایام شاهد کاهش تخلف سرعت غیرمجاز و افزایش تخلفات فاصله غیر مجاز از سوی وسایل نقلیه در آزاد راه قم -‌ تهران بوده‌ایم.
باقری ابراز داشت: در تعطیلات عید فطر محورهای قم - تهران، قم - سلفچگان، سلفچگان -راهجرد، آزاد راه کاشان - قم پرترددترین محورهای استان بوده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول