اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیلی/ تا اطلاع ثانوی؛

تردد در هراز و همه روستای آن مسدود است

خبرگزاری فارس: بخشدار لاریجان مازندران گفت: بر اثر ریزش باران شدید تا اطلاع ثانوی محور هراز و همه راه های روستایی این محور مسدود است.

تردد در هراز و همه روستای آن مسدود است
محمدرضا نصیری دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با تایید این خبر اظهار داشت: بر اثر ریزش باران شدید تا اطلاع ثانوی محور هراز و همه راه‌های روستایی این محور مسدود است.
وی افزود: ریزش سنگ مداوم و سیل در مناطق کهرود، پنجاب، گزنگ، ناندل، بهرستاق و دیگر مناطق این بخش در محور هراز مسدود است و تردد در آن انجام نمیشود.
بخشدار لاریجان مازندران با اعلام اینکه هم‌اکنون همه راه‌های روستایی این بخش مسدود است، تصریح کرد: قرار بود مسئولان استانی و شهری برای افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش لاریجان میهمان مردم این بخش باشند که به‌خاطر سیل شدید در این منطقه این سفر لغو شد.
نصیری با تاکید اینکه برق منطقه نیز ساعاتی قطع بود، گفت: با همکاری عوامل اداره برق هم اکنون 90 درصد شبکه توزیع برق لاریجان ترمیم شد.
وی با بیان اینکه نیروهای راهداری و اداره راه در حال تلاش برای بازگشایی محور هراز و راه‌های روستایی هستند، عنوان کرد: سیل دیشب و امروز خسارات جدی به بخش کشاورزی، سردهنه‌ها و انهار زراعی، درختان سیاه ریشه، باغات و محصولات آنها وارد کرده است.
نصیری با اعلام اینکه آب شرب برخی روستاها نیز قطع شده و به لوله‌کشی آب خسارات شدیدی وارد شد، خاطرنشان کرد: در رودخانه روستای کهرود عمق زیادی ایجاد شده که خطر آسیب زدن به ساختمان‌ها میرفت بنابراین برای کاهش تلفات جانی و خسارات جبران‌ناپذیر ساختمان‌های این رودخانه به طور کامل تخلیه شد.
وی با اشاره به غافلگیری دامداران و عشایر منطقه یادآور شد: عشایر منطقه لار بر اثر بارش باران شدید و روان شدن سیل و سیلاب غافلگیر شدند که بخشداری با استفاده از ماشین‌های سنگین راه در حال بازگشایی محورهای تردد آنها است.
انتهای پیام/ص30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول