اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باتوجه به موافقت شورای راهبردی مناطق آزاد صورت می‌گیرد؛

افزایش 120 کیلومتر به محدوده تردد منطقه آزاد اروند

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باتوجه به رازنی‌های صورت گرفته و موافقت شورای راهبردی مناطق آزاد، محدوده تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند به 120 کیلومتر افزایش می‌یابد.

افزایش 120 کیلومتر به محدوده تردد منطقه آزاد اروند
سیدعلی موسوی‌جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: رایزنی‌های متعددی با مسئولان مناطق آزاد و همچنین وزرای عضو شورای راهبردی مناطق آزاد به‌منظور افزایش تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند به 120 کیلومتر انجام شد.
وی ادامه داد: اخیراً در جلسه شورای راهبردی مناطق آزاد که با حضور سه تن از وزرا برگزار شد، موافقت‌های اولیه برای افزایش محدوده تردد خودروهای با پلاک منطقه آزاد اروند اخذ شد.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به موافقت دبیر شورای عالی مناطق آزاد در زمینه افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا شعاع 120 کیلومتری، افزود: با توجه به اخد موافقت‌های اولیه افزایش محدوده تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در آینده‌ای نزدیک اعمال خواهد شد.
وی همچنین در خصوص لغو مرخصی‌های خودروهای پلاک مناطق آزاد، ادامه داد: بخش‌نامه لغو مرخصی‌های خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تنها مختص به این منطقه آزاد نیست بلکه تمام مناطق آزاد کشور را شامل می‌شود.
موسوی‌جرف تصریح کرد: در راستای حل این مشکل رایزنی‌های متعددی با وزیر کشور و فرمانده انتظامی انجام شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با حمایت مسئولان شاهد لغو این بخش‌نامه باشیم.
وی گفت: براساس مجموعه رایزنی‌های انجام شده قول‌های مساعدی در راستای صدور مجدد مرخصی خودروهای با پلاک مناطق آزاد داده شده است.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوج مسافرت شهروندان در ماه‌های اخیر، اضافه کرد: امیدواریم مسئولان نسبت به رفع این مشکل اقدامات لازم را به‌عمل آورند.
وی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مصوبات دولت در راستای رفاه حال شهروندان اجرای مصوبه واردات خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند بود که در سال 88 به‌صورت نهایی اجرایی شد.
موسوی‌جرف بیان کرد: محدوده تردد این خودروها تا شعاع 45 کیلومتری به تصویب رسیده بود که در آینده‌ای نزدیک با توجه به رایزنی‌های انجام شده شاهد اعمال افزایش محدوده تردد خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند تا محدوده 120 کیلومتری خواهیم بود.
وی گفت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و اجرای مطالبات و خواسته‌های به‌حق آنها بتوانیم گام‌های بلندی برداریم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول