اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و ترابری استان بوشهر خبر داد:

آمار 12 هزار تردد شبانه روز در بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری استان بوشهر گفت: آمار ترافیک تردد استان بوشهر شبانه روز بیش از 12 هزار تردد است.

آمار 12 هزار تردد شبانه روز در بوشهر
علیرضا صفایی بوشهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بوشهر شش خطی کردن بوشهر به دالکی را یکی دیگر از برنامه های اداره کل راه و ترابری استان بوشهر عنوان کرد و گفت: قطعه اول آن حد فاصل بوشهر به چغادک به طول 15 کیلومتر است و در نشستی که با مقام عالی وزارت و استاندار بوشهر داشتیم قرار بر این شد که 50 درصد اعتبارات از تملک دارایی استان و 50 درصد از اعتبارات ملی پیش بینی شود که 50 درصد قطعه اول توسط وزارت راه و شهرسازی اختصاص یافته است.
صفایی بوشهری گفت: مطالعات اول و دوم این پروژه به اتمام رسیده و اسناد مناقصه و ارزیابی در حال انجام است که پس از انتخاب پیمانکار این طرح عملیاتی میشود و حد فاصل بوشهر تا چغادک را شش خطی میکنیم.
مدیر کل راه و ترابری بوشهر یادآور شد: آمار ترافیک تردد استان بوشهر شبانه روز بیش از 12 هزار تردد است و حتی در هفتم فروردین ماه امسال به به  47 هزار تردد نیز رسید.
وی به پروژه بوشهر، شیفت به گناوه اشاره کرد و افزود: این پروژه 88  کیلومتر طول و دارای هفت قطعه است  و در دولت‌های نهم و دهم نگاه ویژه‌ای به این پروژه شده و میتواند در پدافند غیر عامل بسیار اثر بخش باشد.
صفایی با اشاره به اینکه سعی و تلاش می کنیم تا پروژه مذکور را در دهه مبارکه فجر افتتاح کنیم، ادامه داد: با افتتاح این پروژه ترافیک مرکز استان بوشهر به شمال این استان  را سبک تر و روان تر میکند و اگر اتفاقی برای راه اصلی پیش بیاید از این  راه میتوان به عنوان راه دوم به استان‌های شمالی استفاده کرد.
وی جاده تنگک به عالی شهر را یکی از پروژه‌های مهم در رابطه با پدافند غیر عامل عنوان کرد و گفت: این جاده به طول 9 کیلومتر است و 75  درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان شهریورماه به اتمام میرسد و مورد بهره برداری قرار میگیرد.
صفایی تصریح کرد: در سال 90 اعتبارت ملی و استانی اداره راه و ترابری استان بوشهر افزایش پیدا کرده است  و درآینده نزدیک شاهد شکوفایی در بخش مختلف حمل و نقل جاده‌ای خواهیم بود.
وی در رابطه با راه روستایی نیز گفت: با باز شدن مسیر باغان شهرستان دشتی به سرچشمه در شهرستان جم شبکه راه‌های روستایی بالای  50 خانوار 100 درصد به پایان میرسد و این هدیه‌ای به مردم ولایتمدار استان بوشهر به ویژه مردم شهرستان عالم پرور دشتی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول