اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

همایش «کجایند زنان بیادعا» در اراک برگزار میشود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی از برگزاری همایش «کجایند زنان بیادعا» به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک خبر داد.

همایش «کجایند زنان بیادعا» در اراک برگزار میشود
اشرف جواهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: زنان در دوران هشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان حضور داشتند و چه بسا بیش از مردان  سختی‌ها و مشقت‌ها را تحمل کردند.
وی تصریح کرد: بودند زنان بسیاری که در دوران هشت سال دفاع مقدس همسران و برادران و پدران و فرزندان خود را تقدیم انقلاب کردند، اما استوارتر از همیشه عزیزان خود را رهسپار جبهه‌های جنگ حق علیه باطل کردند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: امروز سال‌ها از دوران دفاع مقدس می‌گذرد و زنان غیرتمند به دور از عزیزانش دوران سختی و مشقت را سپری می‌کنند که هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است که آنها را دور هم جمع کرده و مورد دلجویی قرار دهیم که به همین مناسبت مراسم ویژه‌ای به عنوان «کجایند زنان بیادعا» در اراک برگزار خواهد شد.
جواهری ادامه داد: در این مراسم که با سخنرانی یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری همراه خواهد بود، پیرامون دیدگاه تربیتی حضرت فاطمه(س) بحث و سخنرانی خواهد شد.
وی با بیان اینکه کمیته بانوان هفته دفاع مقدس تشکیل شده است، اظهار داشت: برگزاری یادواره 89 زن شهید استان، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، کارگاه آموزشی عقلانیت و پوشش اسلامی، پخش کلیپ با موضوع برجسته کردن نقش زنان در جبهه‌ها، بازسازی عملیات طریق‌القدس در روستای مرزیجران، برگزاری نمایشگاه نقش زنان در دفاع غیر امدادی، بازدید از موزه دفاع مقدس همدان، برگزاری همایش حجاب و عفاف، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی زنان در دفاع مقدس و... از دیگر برنامه‌های این کمیته در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول