اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر کردستان خبر داد:

حضور بانوان امدادگر کردستانی در المپیاد کشوری

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر کردستان از حضور و شرکت بانوان امدادگر این استان در نخستین المپیاد کشوری امداد و نجات بانوان خبر داد.

حضور بانوان امدادگر کردستانی در المپیاد کشوری
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سمیه برسان امروز در حاشیه برگزاری دومین المپیاد استانی امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه تعداد زیادی از بانوان در برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی هلال احمر شرکت دارند، اظهارداشت: در حال حاضر حدود 200 نفر از خواهران استان عضو فعال جمعیت هستند.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات هم خواهران حضوری چشمگیری دارند و در چهار رشته آوار، جاده، ارتفاع و اسکان اضطراری با هم به رقابت می‌پردازند.
برسان با بیان اینکه این رقابت‌ها برای ارتقا توانمندی امدادی زنان در حوادث است، افزود: اجرای این مسابقات در افزایش توانایی‌های بانوان تأثیرگذار بوده و در زمان بروز سوانح بانوان با توانایی‌های بیشتری حاضر خواهند شد.
مسئول امور بانوان جمعیت هلال احمر کردستان خاطرنشان کرد: بانوان کردستانی امسال در مانور اختصاصی بانوان عضو هلال احمر استان توانمندی خود را ثابت کردند.
برسان در ادامه افزود: در هر شهرستانی 11 نفر از بانوان در قالب تیم واکنش سریع متشکل از یک نفر لیدر و 10 نفر زیر مجموعه که هر کدام مسلط به یک تخصص ویژه هستند، فعالیت دارند.
وی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته خواهران فقط در بحث اسکان و پشتیبانی فعالیت داشتند ولی با نشان دادن توامندی و استعدادهای خود هم‌اکنون در بحث فنی و امداد جاده‌ای هم حضور و شرکت دارند.
وی عنوان کرد: در پایان این مسابقه چهار تیم از خواهران به نخستین المپیاد امداد و نجات بانوان کشور که از 28 تا 31 شهریور در استان اصفهان در 4 رشته آوار، جاده، ارتفاع و اسکان اضطراری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول