اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان خبر داد:

ارسال 500 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: بیش از 500 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی (کبوتر حرم) از سری برنامه‏های نهمین جشنواره بین‏المللی امام رضا (ع) رسیده است.

ارسال 500 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی
امیرعلی عموزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان در حاشیه حضور در دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان‏های کوتاه رضوی با بیان اینکه بیشترین آثار رسیده از دو استان سمنان و خراسان رضوی است، اظهار داشت: کوچک‏ترین فرد شرکت کننده، هفت ساله و بزرگ‏ترین فرد، 72 ساله است.
دبیر اجرایی هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی زمان برگزاری هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه رضوی (کبوتر حرم) را هفتم و هشتم مهر ماه امسال در سمنان اعلام کرد.
عموزاده بیان داشت: این جشنواره هم‏زمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‏های فرهنگی هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا (ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‏تر این آثار و شناسایی، معرفی و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان برتر آثار فاخر فرهنگی جشنواره مرتبط با فرهنگ رضوی و کمک به تولید و انتشار گسترده این آثاربرگزار می‏شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل داستان کوتاه با موضوع فرهنگ منور رضوی، بخش ویژه شامل داستان کوتاه (مینی مال) و بخش جنبی شامل داستان بلند با موضوع فرهنگ منور رضوی برگزار خواهد شد.
عموزاده اظهار داشت: در مرحله نخست، همه آثار رسیده توسط داوران بررسی و پس از پایان داوری، 100 اثر انتخاب می‏شود.
وی یادآور شد: این آثار به مرحله دوم راه می‏یابند و پس از داوری در مرحله دوم نیز نفرات برگزیده هر بخش معرفی می‏شوند و در روز برگزاری جشنواره از آنان با اهدای تندیس و جوایز نفیس تجلیل خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول