اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان دزفول؛

کله‌پاچه در بسته‌بندی بهداشتی عرضه می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشناس امور شهری شهرداری دزفول از عرضه کله‌پاچه، جگر و سیرابی در این شهرستان در بسته‌بندی‌های بهداشتی خبر داد.

کله‌پاچه در بسته‌بندی بهداشتی عرضه می‌شود
مسعود طالبی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی شهر، به همت شهرداری دزفول به زودی «جگر و کله پاچه» با بسته‌بندی بهداشتی و دارای تاریخ مصرف به شهروندان عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انجام چنین حرکت بزرگی نیازمند مقدمات زیادی بوده است، خاطر نشان کرد: به همین منظور دستگاه‌های مکانیزه تنظیف و بسته‌بندی بهداشتی آلایش دامی «کله پاچه، جگر و سیرابی» در کشتارگاه شهرداری دزفول راه‌اندازی شده است.
این مقام مسئول گفت: تاکنون عرضه کله‌پاچه در همه شهرستان‌ها به صورت غیر استاندارد و غیربهداشتی انجام می‌شد که در شرایط کنونی شهرستان دزفول به معدود شهرهای عرضه کننده این غذا به صورت بهداشتی پیوسته است.
طالبی فر افزود: مراقبت در امور بهداشت شهروندان به‌ویژه درعرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی از وظایفی است که مسئولان شهرداری دزفول همواره به آن اهتمام خاصی دارند.
وی اضافه کرد: آلایش دامی تا به حال در شرایط غیر بهداشتی و غیر مجاز خارج از یخچال و به صورت روباز در مجاورت حشرات موذی در کنار خیابان‌های پر رفت و آمد عرضه می‌شد که خطر انتقال بیماری‌های مختلف را تشدید می‌کرد.
طالبی‌فر تاکید کرد: با عرضه بهداشتی آلایش دامی از فروش محصولات غیربهداشتی جلوگیری به عمل آمده و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
وی افزود: از شهروندان محترم انتظار می‌رود برای خرید فرآورده‌های خام دامی، محصولاتی را که دارای بسته بندی بهداشتی‌، تاریخ مصرف و مجوز بهداشت هستند انتخاب کنند.
به گفته این کارشناس امور شهر شهرداری دزفول این طرح با مشارکت بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری 700 میلیون ریال اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول