اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر بندرعباس:

پل رسالت هفته دولت 91 بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: طبق برنامه‌ها زمانبدی موجود عملیات ایجاد سازه روگذر میدان رسالت این شهر در هفته دولت سال 91 بهره‌برداری می‌شود.

پل رسالت هفته دولت 91 بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالله آبسوران صبح امروز در نشستی در رابطه با وضعیت پروژه‌های شهرداری ابراز داشت: همکاری شهرداری و شورای شهر نسبت به گذشته در خور توجه است که امیدواریم تمام تعهدات گفته شده به شهروندان اجرایی شود زیرا شهرداری جز خدمت رسانی به مردم شهر بندرعباس دغدغه دیگری ندارد.
وی با بیان اینکه ایجاد پارک‌های محله‌ای از اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری است که با جدیت آن را پیگیری می‌کند،‌ اظهار داشت: شهرداری این آمادگی را دارد که با همکاری اهالی محلات در صورت در اختیار گذاشتن محوطه‌های باز موجود در محلات هر چه سریع‌تر اقدام به ساخت پارک محله‌ای بکند.
این عضو شواری بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: یکی از مشکلات شهروندان بندرعباس کمبود پل‌های عابر پیاده است که باید با کارشناسی دقیق و جانمایی مناسب در سطح شهر نصب شود.
آبسواران یادآور شد: روکش آسفالت خیابان‌های شهر بندرعباس در حال اجرا است که تاکنون بسیاری از میادین و خیابان‌های اصلی شهر بازسازی شده‌اند.
وی همچنین در خصوص آسفالت محلات بندرعباس نیز بیان کرد: برای آسفالت‌ محلات نیز تمهیداتی اندیشیده شده که تا پایان سال جاری تمامی محلاتی که نیاز به آسفالت دارند آسفالت می‌شوند.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس عنوان کرد: با توجه به بودجه اختصاص داده شده شهرداری به صورت جدی در حال اجرای ایجاد فضای‌های سبز در سطح شهر است.
آبسواران بیان کرد: ایجاد فضای سبز حاشیه بلوار امام حسین نیز در حال انجام است که به زودی شاهد تغییر چهره این حوزه از شهر خواهیم بود.
وی ادامه داد: اما باید توجه داشت که شرایط آب و هوایی استان هرمزگان برای کاشت هر نوع درختی مساعد نبوده و به همین دلیل شهرداری اقدام به کاشت درختان بومی کرده است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: برای ثبات و جلوگیری از نابودی فضاهای سبز سطح شهر برنامه‌هایی مانند آب رسانی قطره‌ای، کاشت گیاهان مقاوم و سایه دار در برنامه‌های شهرداری است.
آبسواران تصریح کرد: ساخت پلاژ بانوان نیز در حال برنامه‌ریزی است و تاکنون طرح این پروژه به مناقصه گذاشته شده، پیمانکار مشخص و به زودی اجرایی می‌شود که ساخت و اتمام این پروژه به مدت شش ماه به طول می‌انجامد.
وی همچنین در خصوص پل غیر همسطح رسالت گفت: با اتمام این پل که باید تا آخر هفته دولت سال 91 به اتمام برسد بار ترافیکی بسیار کم می‌شود.
نایب رئیس شورای شهر بندرعباس افزود: پل میدان قدس نیز در حال کارشناسی است که نیاز به بررسی بیشتر و دقیق‌تر دارد که پس از بررسی و کارشناسی در صورت امکان اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول