اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی کاشان خبر داد:

افزایش 21 درصدی صدور کارت بازرگانی در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کاشان از افزایش 21 درصدی صدور و تمدید کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی در این اتاق در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبر داد.

افزایش 21 درصدی صدور کارت بازرگانی در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، رضا فرزانه ظهر امروز در جمع اعضاء هیئت نمایندگان جدید و قدیم اتاق بازرگانی این شهرستان گفت: در پنج ماه نخست سال گذشته 124 کارت بازرگانی برای اعضای این اتاق صادر و تمدید شده در حالی که این رقم طی این مدت در سال جاری به 149 مورد افزایش یافته که از این تعداد 44 کارت بازرگانی صادر و 105مورد نیز تمدید شده است. 
وی علت افزایش صدور و تمدید کارت بازرگانی در سال جاری را ناشی از افزایش رونق اقتصادی در منطقه (شهرهای کاشان ـ آران و بیدگل ـ نطنز ـ بادرودوگلپایگان) عنوان کرد. 
رئیس اتاق بازرگانی کاشان با اشاره به افزایش دو درصدی گواهی مبدإ و فرم A در این اتاق خاطرنشان کرد: این گواهی برای اجناس واحدهای تولیدی این شهرستان از جمله سنگ‌های تزئینی ساختمانی، فرش ماشینی، مفتول مسی، قالب‌های بتونی، سیمان، پودرهای صنعتی، گلاب و عرقیات گیاهی، میوه و تره‌بار است.
به گفته وی افزایش آمار صدور و تمدید کارت بازرگانی و گواهی مبدأ و فرم A ناشی از تلاش و رونق روزافزون بخش خصوصی در عرصه اقتصادی منطقه کاشان است. 
وی تعداد اعضای اتاق بازرگانی کاشان را یک هزار و 500 عضو دانست و یادآور شد: این اتاق هر سال نسبت به سال قبل آن شاهد افزایش عضویت اعضای جدید است که این مطلب بیانگر تعامل و حمایت مطلوب این اتاق از تلاشگران واحدهای تولیدی ـ صنعتی ـ اقتصادی است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول