اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گلستان:

اتاق بازرگانی گلستان اقتصاد استان را متحول می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گلستان گفت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن این استان، با حمایت بخش خصوصی اقتصاد استان گلستان را پویا و متحول می‌کند.

اتاق بازرگانی گلستان اقتصاد استان را متحول می‌کند
حمید دامغانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: طبق ماده 75 قانون پنجم، تشکیل شورای گفت‌وگو بین بخش‌های دولتی و خصوصی پیش‌بینی شده که امروز گلستان به عنوان استان برتر در رده دوم یا سوم این شورا است.
وی افزود: امیدوار هستیم با راه‌اندازی این شورا بتوانیم در بازگشایی گره‌های بسته اقتصادی در بخش خصوصی راهگشا بوده و نقش قابل توجهی در توسعه اقتصاد استان داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان گلستان از بندر خواجه‌نفس شهرستان گمیشان به عنوان بهترین بندر دریای خزر یاد کرد و ابراز داشت: این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان در حال اجرا است که در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این بندر خواهیم بود.
این مسئول با بیان اینکه راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ می‌تواند اقتصاد استان را رونق ببخشد، متذکر شد: افتتاح بندر اختصاصی خواجه‌نفس می‌تواند در اشتغالزایی، فعال شدن بازرگانان منطقه و بخش حمل و نقل، تقویت اقتصاد کلان استان، نقش به سزایی داشته باشد.
دامغانی اذعان داشت: اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان به عنوان پارلمان بخش خصوصی با اقتدار وارد عرصه شده تا با حمایت بخش خصوصی، اقتصاد استان را پویا و مشکلات پیش‌رو را مرتفع کنند.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول