اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی مطرح کرد:

بدهی نیم میلیاردی بازرگانی خراسان شمالی به کارخانجات شیر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی گفت: این سازمان 5 میلیارد و 200 میلیون ریال به کارخانجات شیر استان بدهکار است.

بدهی نیم میلیاردی بازرگانی خراسان شمالی به کارخانجات شیر
محمدرضا کفاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه این میزان بدهی به کارخانجات شیر استان مربوط به پیش از حذف یارانه شیر است، اظهار داشت: پیگیری‌های لازم از سوی سازمان بازرگانی استان برای وصول مطالبات کارخانجات شیر از وزارت صنایع معادن و تجارت در حال انجام است.
وی گفت: بخش یارانه شیر صرفاً 30 درصد از قیمت شیر را شامل می‌شده و 70 درصد به صورت نقدی از محل فروش در واحدهای صنفی، در اختیار کارخانجات شیر استان گذاشته شده است.
کفاشی تصریح کرد: بر همین اساس واحدهای فر آوری شیر در استان که به دامداران بدهکار بوده، باید نسبت به پرداخت مطالبات دامداران اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه دامداران استان با مشکلات نقدینگی مواجه هستند، افزود: پرداخت بدهی‌های دامداران خراسان شمالی به تقویت این بخش می‌انجامد.
رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی با بیان اینکه پرداخت مطالبات دامداران استان نیازمند تعامل و مشارکت واحدهای فر آوری شیر است، گفت: متأسفانه اکنون ابزاری برای پرداخت مطالبات دامداران از سوی کارخانه‌های شیر وجود ندارد.
وی با بیان اینکه بازرگانی در تعیین قیمت شیر مستقیم وارد نشده است، تصریح کرد: تعیین قیمت شیر از مسئولیت‌های دفتر اقتصادی استانداری بوده و پس از حذف یارانه‌ها از شیر قیمت این فرآورده صرفاً بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.
رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی همچنین بر رفع مشکلات دامداران استان با مشارکت دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول