اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

فتنه گران مطرود ملت هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: فتنه گران مطرود ملت هستند و مردم در انتخابات آینده تکلیف این افراد را مشخص می‌کنند.

فتنه گران مطرود ملت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار داشت: فتنه‌گران در انتخابات مجلس نمی‌توانند مورد استقبال مردم باشند زیرا مردم از این افراد تنفر دارند.
وی با اشاره به اینکه مردم تکلیف این افراد را مشخص خواهند کرد، افزود: ملت ایران در انتخابات مشخص می‌کند که شرایط به چه نحوی است.
امام جمعه موقت دزفول با اشاره به انتخابات آتی دوره نهم مجلس شورای اسلامی و لزوم هوشیاری برابر اهل فتنه گفت: ملت ایران تکلیف خود را در برابر فتنه گران در انتخابات اسفند ماه می‌داند و یقینا راه بازگشت به صحنه را بر آنان میببندد.
بیگدلی با اشاره به اینکه فتنه در راس همه امور ولایت‌فقیه را نشانه رفته بود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی فتنه و فتنه گران اصل ولایت فقیه بود.
وی افزود: اهل فتنه گروهی گمراه و رانده شده هستند و نباید اجازه داد بار دیگر عرض اندام کنند زیرا در این صورت به همه زیان وارد خواهد شد.
وی ملت ایران را ملتی آزاده خواند و گفت: این ملت بر میثاق خود با امام، رهبری و شهدا استوار بوده و هرگز اجازه نمی‌دهند که گروهی گمراه بر کشورشان که دیار منتظران حضرت ولیعصر (عج) است نفوذ و سلطه پیدا کنند.
بیگدلی تصریح کرد: اهل فتنه حامیان و همراهانی نیز دارند و برخی افراد در این مدت به برگزاری جلسات محرمانه با آنان و انجام امور مشاوره‌ای مبادرت کرده‌اند که از دید مردم به‌ویژه در شهرستان شهید پرور دزفول پنهان نیست.
امام جمعه موقت دزفول خاطرنشان کرد: با چنین تفاسیری انتخابات آتی مجلس بسیار عرصه‌ای دشوار و آزمونی سخت بوده و همگان باید در این راستا هوشیار باشند.
بیگدلی با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات آیت‌الله سیدمحمود طالقانی از یاران باوفای امام راحل گفت: مرحوم آیت‌الله طالقانی علم خود را با عمل عجین کرد و در این راه مجاهدت‌های فراوانی به خرج داد.
امام جمعه موقت دزفول افزود: وجود مبارک آن عالم فرزانه و نستوه الگوی مقاومت، ایستادگی و بصیرت بود.
وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب در مقاطعی سعی در القای برخی مطالب غیرواقعی و استفاده دروغین از شخصیت برجسته آیت الله طالقانی به منظور ایجاد شکاف میان او و امام را داشتند که اینگونه نقشه‌ها با بصیرت آیت‌الله طالقانی نقش بر آب شد و موجب روسیاهی بیش از پیش دشمنان شد.
وی همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت دومین شهیدمحراب، حضرت آیت‌الله مدنی توسط دشمنان،این اقدام ضدانقلاب را در راستای تحقق هدف شوم قطع پل‌های ارتباطی ملت با امام توصیف کرد.
بیگدلی گفت: در آن روزها دشمن گمان می‌کرد که با شهادت امثال شهید آیت‌الله مدنی پل‌های ارتباطی مردم با امام خمینی(ره) از بین می‌رود که هرگز اینگونه نشد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول