اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی عنوان کرد:

تاثیر همایش‌های علمی بر افزایش سطح علمی دانشجویان

خبرگزاری فارس: دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی از تاثیر همایش‌های علمی در راستای توسعه، گسترش و افزایش سطح علمی دانشجویان در کشور خبر داد.

تاثیر همایش‌های علمی بر افزایش سطح علمی دانشجویان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد لطفی‌مبینی صبح امروز در مراسم اختتامیه نوزدهمین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی ایران که با حضور دانشجویان ارشد و دکتری رشته‎های زمین‌شناسی، فیزیک، شیمی و مهندسی مواد سراسر کشور در سالن خلیج فارس دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار داشت: این همایش هر ساله در یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و این افتخار امسال نصیب دانشگاه گلستان شده است.
وی با اشاره به شمار مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش اظهار داشت: طی مهلت سه ماه ارسال مقالات از 530 مقاله، 380 مقاله در سه گروه تخصصی شیمی، فیزیک و ریاضی مورد پذیرش جلسه داوری در دانشگاه تربیت معلم دانشگاه تهران قرار گرفته‌اند.
دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی گفت: تعداد 25 مقاله از سوی دانشگاه گلستان بوده که نزدیک به یک سوم مجموع مقالات شفاهی و مابقی به صورت پوستر ارائه شده‌اند.
لطفی‌مبینی تصریح کرد: تمامی مقالات پس از دسته‌بندی و اصلاح اشکالات به ثبت می‌رسند.
وی خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی همایش متشکل از سه گروه فیزیک، شیمی و زمین‌شناسی و 15 نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه هستند.
دبیر برگزاری همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی با اشاره به گواهی اعطا شده در این همایش یادآور شد: گواهی در رزومه دانشجویان ثبت و امتیازی به پایان‌نامه‌های آنها تعلق میگیرد.
لطفی‌مبینی با اشاره به هزینه ثبت‌نام در این همایش گفت: ثبت‌نام دانشجویی مبلغ 60 هزار تومان و اعضای هیئت علمی در این همایش 120 هزار تومان پرداخت کرده‌اند.
وی با اظهار گله‌مندی از عدم حمایت سازمان صنایع و معادن گلستان در همایش بلورشناسی بیان داشت: در همایش بلور شناسی و کانی شناسی گذشته، مس سرچشمه در کرمان مبلغ 50 میلیون تومان به همایش کمک مالی کرد که در پی همایش دستگاه‌های مورد نیاز پژوهشی نیز از مابقی هزینه‌ها خریداری شد و این در حالی است که در این استان شاهد هیچ مساعدتی در این راستا نبودیم.
مقرر شد بیست‌ومین همایش بلورشناسی و کانی‎شناسی بهمن ماه سال آتی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شود و مقالات برتر مورد تقدیر و توجه ویژه قرار گیرند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول