اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی

حجت الاسلام طائب در گفت‌و‌گو با فارس:

آزادی زندانیان امنیتی همانند دستگیری آنها موجب رنجش استکبار شد

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام طائب گفت: زندانی شدن فتنه‌گران در یک مقطع زمانی اقدام درستی بود و دستگیری این افراد موجب ناکامی استکبار شد؛ هم‌اکنون نیز آزاد کردن زندانیان پشیمان امنیتی موجب ناکامی استکبار و رنجش مستکبران از این موضوع می‌شود.

آزادی زندانیان امنیتی همانند دستگیری آنها موجب رنجش استکبار شد
حجت الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس «توانا» در‌خصوص فرافکنی برخی فتنه‌گران پیرامون آزادی زندانیان اخیر اظهار داشت: اگر از ابتدای پیروزی انقلاب، صحبت‌های مخالفان وابسته به استکبار را گوش می‌‌دادیم تاکنون نظام از بین رفته بود.

وی افزود: دشمنان نظام در راه‌حل‌های پیشنهادی و انتقادی خود یک هدف اساسی را دنبال می‌کنند و آن، این است که نظام را از حرکت در مسیر صحیح خارج کند.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه در یک مقطع زمانی تصمیم این بود که فتنه گران دستگیر و زندانی شوند، گفت: امروز و در این مقطع زمانی نظام جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفته است تا این زندانیان را آزاد کند و دلیل آن، این است که دیگر نظام تهدیدی را از جانب این فتنه‌گران احساس نمی‌کند؛ جمهوری اسلامی به دنبال این نیست که فردی در چهار دیواری زندان باشد و نیازی به این اقدام ندارد.

وی ادامه داد: افراد زمانی تحت تعقیب قرار می‌‌گیرند که آگاهانه یا ناخودآگاه در خدمت استکبار بوده و برای خودشان و جامعه دردسر آفرین باشند بنابراین برای رفع این دردسرآفرینی و مأیوس شدن استکبار، آنها را زندانی می‌کنیم.

حجت الاسلام طائب بیان کرد: زندانی شدن فتنه‌گران در آن مقطع اقدام درستی بود وهمانگونه که دستگیری این افراد موجب ناکامی استکبارشد هم‌اکنون آزاد کردن آنها موجب ناکامی استکبار و رنجش او از این موضوع می‌شود.

وی در این خصوص که بعد از فتنه 88شاهد رأفت اسلامی نسبت به فتنه گران بودیم و سال گذشته هم زندانیان فتنه آزاد شدند و اگر قرار بود این اقدام نظام از موضع انفعال باشد در اوج فتنه و زمانی که تحت هجمه جهانی بسیاری قرار داشتیم این زندانیان را آزاد می‌کردیم، عنوان کرد: ما نیازی نداریم تا به استکبار ثابت کنیم که به چه دلیلی این افراد را آزاد کردیم و در موضع ضعف قرار نیز قرار نداریم که بخواهیم برای آنها توضیح دهیم.

حجت الاسلام طائب افزود: علت اینکه هم‌اکنون استکبار این سخنان را مطرح می‌کند تأثیرگذاری بالای این اقدام در حرکت‌های منطقه‌ای است هم اکنون امید جریان‌های منطقه به ایران است و زمانی که با فتنه گران این گونه رفتاری می‌شود آنها متوجه خواهند شد ایران در موضع قدرت است بنابراین با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: جنبش سبز به دنبال این بود تا بگوید نظام جمهوری اسلامی ایران قابلیت الگو بودن را ندارد اما هم‌اکنون وقتی زندانیان پشیمان امنیتی را آزاد می‌کنیم انقلابیون منطقه به خوبی از ایران الگو می‌گیرند.

حجت الاسلام طائب تصریح کرد: فتنه گران هر گاه متوسل به تهدید شوند با آنها مقابله می‌شود و تا زمانی که نظام از جانب افرادی احساس تهدید نکند با آن کاری نخواهد داشت اما زمانی که احساس کند این عوامل نیروی دشمن بوده و وجود آنها تهدیدی برای نظام است با آنها رأفت نخواهد داشت.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول