اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فریدونکنار:

ملت ایران پایه‌های استکبار را میلرزاند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان فریدونکنار گفت: ملت ایران با بصیرت و همت و وحدت همه پایه‌های استکبار جهانی را لرزان کرده است.

ملت ایران پایه‌های استکبار را میلرزاند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدونکنار، حجت الاسلام سید محمود جلالی در بیست و چهارمین یادواره سرداران و 350 شهید فریدونکنار در مصلی قدس این شهرستان اظهار داشت: شهدا در مسیر نصرت دین خدا از همه لذت‌های دنیوی گذشته و جان خود را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام فدا کردند.
وی افزود: شهدا در راستای تحقق عهد و پیمان خود برای زنده نگه داشتن دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام برداشتند.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار ادامه داد: ثمره محوری شهادت‌های سال‌های پیشین و به ویژه در دوران دفاع مقدس بیداری اسلامی ملت‌های شرق و غرب است.
وی خاطرنشان کرد: لرزان شدن پایه‌های استکبار جهانی از مهم‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب ملت ایران است.
به گفته جلالی، شهادت نوجوانان و جوانان ایران زمینه بیداری ملت‌های سراسر دنیا را فراهم کرده است.
وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمنان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر جامعه است.
جلالی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا باید با خلوص نیت و در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و ادامه راه ارزشی شهدا انجام شود.
امام جمعه شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: در قبال خون شهدا همه مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از رسوخ فرهنگ‌های مورد هدف غرب به جامعه اسلامی کنونی جلوگیری کنند.
وی با تاکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه یک اصل اساسی است که باید بیش از پیش فراگیر شود، اظهار داشت: دفاع از استقلال فکری، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید محور فعالیت‌های همه مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران قرار بگیرد.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول