اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز ابهر صورت گرفت؛

کمک 3.7 میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی در ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

کمک 3.7 میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری در جمع مدیران این شهرستان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و تامین نیاز کلاس‌های منتقل شده به شیفت صبح قبل از آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: برگزار شدن جشن شکوفه‌ها‌، جشن جوانه‌ها، زنگ مقاومت و زنگ مهر از برنامه‌های
آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید است.
وی در ادامه با بیان اینکه در تابستان سال 81 آموزشگاه مورد مرمت و زیباسازی قرار گرفته و آماده استقبال از دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید است، ابراز داشت: در طرح هجرت سال جاری 49 هزار مترمربع رنگ‌آمیزی و نقاشی ساختمان، یک هزار و 190 مورد تعمیر میز و نیمکت و 700 متر مربع
سیم‌کشی برق و سیستم روشنایی صورت گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: در طرح هجرت سال جاری یک هزار و 260 مترمربع دیوارنویسی و زیباسازی و یک هزار و 215 مترمربع گچ‌کاری و سیمان‌کاری انجام گرفت.
وی از جمع‌آوری مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون تومان در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز سال جاری خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه مردم شهرستان ابهر همواره در امر خیر پیش‌قدم بوده و در امر مدرسه‌سازی نیز توجه ویژه‌ای داشته و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
قنبری در ادامه با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای آغاز سال تحصیلی جدید مدارس تصریح کرد: در این زمینه همه نیروها سازماندهی شده و مدیران و عوامل اجرایی مشخص و سعی شده است که نیروهای به صورت تخصصی در سازماندهی‌ها در نظر گرفته شوند، که تنها چالش موجود در این راستا نیروهای کسر ساعت موظف هستند.
وی افزود: از 24 هزار و 500 دانش‌آموز منطقه تعداد 21 هزار و 500 نفر ثبت نام اینترنتی شده‌اند و کلاس‌بندی‌ها صورت گرفته است که 9 هزار و 156 دانش‌آموز مقطع ابتدایی متشکل از 4 هزار و 594 دانش‌اموز دختر و 4 هزار و 562 دانش‌آموز پسر در 388 کلاس سازماندهی شده‌اند.
مدیر آموزش و پرورش ابهر اضافه کرد: در مقطه راهنمایی نیز تعداد 5 هزار و 625 دانش‌آموز در 322 کلاس درس و در مقطع متوسطه فنی و حرفه‌ای یک هزار و 328 دانش‌آموز پسر در 64 کلاس و 551 دانش‌آموز دختر در 29 کلاس سازماندهی شده‌اند.
قنبری با بیان اینکه سازماندهی 5 هزار و 374 دانش‌آموز مقطع متوسطه این منطقه نیز در 196 کلاس درس صورت گرفته است، گفت: عملکرد لازم در زمینه هدایت تحصیلی دانش‌آموزان به فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی جاری در سطح شهرستان 45.9 درصد بوده که این رقم در استان 39.35 درصد است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول