اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

به قلم حمید محمدیمحمدی؛

زیست‌نامه داستانی یک خیّر مدرسه‌ساز منتشر شد

خبرگزاری فارس: زیست‌نامه داستانی جواد موفقیان، خیّر مدرسه‌ساز ایرانی مقیم کانادا با دربرگیری 10 داستان کوتاه منتشر شد.

زیست‌نامه داستانی یک خیّر مدرسه‌ساز منتشر شد
حمید محمدی‌محمدی، نویسنده، با اعلام این خبر به خبرنگار ادبیات و کتاب فارس گفت: این اثر قرار بود تا پایان سال گذشته منتشر شود، اما به دلیل دوری این خیر مدرسه‌ساز و اقامت دائم وی در کانادا، این کتاب بارها مشمول اصلاح و تغییر شد و نهایتا روز گذشته، نخستین نسخه‌های کتاب از چاپ درآمد.

وی که پیش از این 2 اثر دیگر در همین ژانر برای خیران مدرسه‌ساز استان هرمزگان منتشر کرده است، افزود: این کتاب هم مانند 2 اثر قبلی از داستان، مصاحبه، یادداشت و تصاویر قدیم و جدید بهره می‌برد و در واقع، به عنوان یک محصول چند بخشی با قالب‌های گوناگون به دست مخاطب می‌رسد.

این نویسنده و روزنامه‌نگار اضافه کرد: نقطه ثقل این گونه کتاب‌ها بخش داستانی آن‌هاست و بیش‌ترین انرژی نویسنده برای نگارش 10 فصل داستانی هزینه می‌شود؛ به گونه‌ای که این داستان‌ها از پیش از تولد شخصیت داستان تا حال و روز کنونی وی را در برمی‌گیرد و تلاش شده تمام ابعاد و جنبه‌های زیستی او در این داستان‌ها منعکس شود.

وی خاطرنشان کرد: این کتاب، 13 گفتگو دارد که افراد گوناگون درباره شخصیت جواد موفقیان سخن گفته‌اند و من تلاش کردم گفته‌ها خالی از هرگونه اغراق و تملق باشد تا احساس بدی به خواننده دست ندهد و گمان نکند درباره شخصیت این خیر بی‌جهت بزرگنمایی شده است.

محمدی محمدی همچنین با اظهار تأسف از عدم عرضه عمومی کتاب گفت: این کتاب زیر نظر انتشارات سوره مهر، تولید و منتشر شد؛ اما به دلیل اینکه کار به سفارش مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تهران و خانواده جواد موفقیان تألیف شد، این کتاب در چرخه توزیع سوره مهر ـ که از ناشران معتبر کشور است ـ قرار نمی‌گیرد.

زندگینامه و کارنامه جواد موفقیان در حوزه مدرسه‌سازی، در 264 صفحه و 3000 نسخه (شومیز و جلد سخت) از سوی سوره مهر منتشر شد.
انتهای پیام/و
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول