اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قم خبر داد:

ساماندهی تیم‌های پزشکی در کانون‌های بسیج

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج جامعه‌ پزشکی قم از ساماندهی تیم‌های پزشکی در کانون‌های بسیج مراکز درمانی استان قم برای کمک رسانی به محرومین و در حوادث غیرمترقبه، خبر داد.

ساماندهی تیم‌های پزشکی در کانون‌های بسیج
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، محسن دیانی با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم در طول سال اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال 38 تیم به مناطق محروم روستایی و مناطق کمتر توسعه یافته شهری برای ویزیت رایگان و انجام مشاوره پزشکی اعزام شدند.
وی در ادامه گفت: از این تعداد 10 تیم تخصصی شامل پزشکان متخصص و باقی تیم‌ها شامل پزشکان عمومی و پرستاران بودند.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قم همچنین افزود: در این مدت بیش از هزار و 300 بیمار توسط پزشکان به طور رایگان ویزیت شده و در صورت لزوم به مطب پزشکان متخصص در شهر قم معرفی شدند.
وی همچنین گفت: در شهر قم 49 پزشک متخصص و فوق تخصص برای ویزیت رایگان بیماران کم‌بضاعت فعال هستند.
دیانی در تشریح برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در شهریور امسال گفت: برای پایان تابستان اعزام هفت تیم پزشکی را با هماهنگی با اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم خواهیم داشت.
وی در ادامه بیان داشت: این تیم‌ها در یک دوره سه روزه از 16 تا 31 شهریور ماه در روستاها حضور یافته و ضمن ویزیت بیماران داروی رایگان در اختیار آنها خواهند گذاشت.
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی قم اضافه کرد: روستاهای بخش قنوات، جعفریه، چشمه شور و سلفچگان از جمله روستاهایی هستند که پزشکان در آنها حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول