اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد:

بیمارستان شهدای محمودآباد باید تجهیز شود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد بهبود وضعیت بهداشت و درمان این شهر را احداث بیمارستان مجهز دانست.

بیمارستان شهدای محمودآباد باید تجهیز شود
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، علی‌اکبر حسینی‌نسب بعدازظهر امروز در جمع کارکنان این بیمارستان بیان داشت: این بیمارستان به‌عنوان نخستین بیمارستان شهرستان به بهره‌برداری رسید که دارای 32 تخت مصوب است و تا 55 تخت نیز قابل افزایش است.
وی خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای چهار بخش داخلی، اطفال، جراحی عمومی و زنان و زایمان است.
رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد تصریح کرد: همچنین بیمارستان شهدای محمودآباد دارای دو اتاق عمل جراحی و اورژانس فعال شبانه‌روزی، رادیولوژی، آزمایشگاه و قسمت‌های دیگری است.
حسینی‌نسب راه‌اندازی این بیمارستان را به‌عنوان نخستین قدم در حیطه بهداشت و درمان در این شهر دانست و بیان داشت: مطمئناً قدم‌های بعدی که برداشته می‌شود برای بهبود وضعیت این شهرستان مهم است و این محقق نمی‌شود مگر با همکاری تمام اعضای بهداشت و درمان شهرستان که این بیمارستان به ‌عنوان یک عضو کوچک از این مجموعه بزرگ است.
رئیس بیمارستان شهدای محمودآباد اظهار امیدواری کرد: در آینده شاهد توسعه بیمارستان در بخش‌های دولتی و خصوصی باشیم تا مقوله بهداشت و درمان شهرستان بدون کمبود و مشکلی باشد.
وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر همکاران خوبی در این بیمارستان داریم و ضروری است مسئولان، پزشکان و مجموعه درمانی شهرستان در بهبود عملکرد بیمارستان ما را یاری کنند تا دغدغه نداشتن بیمارستان برای مردم برطرف شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول