اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخش دیالیز بیمارستان شوش افتتاح شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان محلی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید.

بخش دیالیز بیمارستان شوش افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، فرماندار شوش صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: ساختمان بخش دیالیز بیمارستان نظام‌مافی در زمینی با 140 متر مربع مساحت احداث شده است.
عبدالرضا سعیدی‌نیا با اشاره به اعتبار هزینه شده برای این ساختمان گفت: برای احداث این ساختمان بیش از 850 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به محل اختصاص این اعتبار خاطر نشان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات استانی اختصاص داده شده است.
سعیدینیا با اشاره به ضروریات احداث این ساختمان در شهرستان شوش گفت: ساختن این محل از ضروریات بود زیرا وجود بیش از 52 بیماری نیازمند دیالیز در شهرستان باعث می‌شود تا مقدمات فراهم کردن رفاه این افراد در دستور کار قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه بیماران دیالیزی نیازمند حمایت‌های جدید مسئولان هستند، تاکید کرد: بیماران نباید به جز بیماری خود دچار دغدغه‌های دیگری باشند و به این دلیل باید کوشید تا سطح رفاه برای این قشر از جامعه فراهم شود.
سعیدی‌نیا با تاکید بر ایجاد فضای سالم و بهداشتی برای خدمات‌دهی به مردم در مراکز بهداشتی گفت: شرایط باید برای خدمات‌دهی شایسته فراهم شود تا در این بین مردم از خدمات صحیحی که در شهرستان ارائه می‌شود به بهترین وجه استفاده کنند و برای مشکلات خود مجبور به ترک شهرستان نباشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول