اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم الیگودرز در مجلس:

بیمارستان 132 تختخوابی الیگودرز امسال تکمیل می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 132 تختخوابی الیگودرز امسال تکمیل می‌شود.

بیمارستان 132 تختخوابی الیگودرز امسال تکمیل می‌شود
حجت‌‌الله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز اظهار داشت: مهم‌ترین وظیفه و مسئولیت نمایندگان قانونگذاری و حضور پررنگ در مجلس و کمیسیون‌های تخصصی است.
وی افزود: جایگاه رفیع وکالت مردم پل ارتباطی مستحکمی است، که از همین معبر توانسته‌ایم خدماتی از قبیل احیای پروژه عظیم بیمارستان تخصصی 96 تختخوابی (جاده سنج) که 20 سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز و در ابتدای کار به کلی متوقف شده بود را با نقشه و طراحی  جدید و ارتقای آن به 132 تختخواب و با سرعتی مثال‌زدنی آغاز کنیم.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری این بیمارستان بیشترین اعتبار بیمارستانی کشور را به خود اختصاص داده که مسئولان وزارت راه و شهرسازی با اهتمام جدی درصدد هستند، در سال جاری بیمارستان را تکمیل و به وزارت بهداشت و درمان برای خدمات دهی به مردم تحویل دهند.
رحمانی تصریح کرد: این بیمارستان شامل بخش‌های مختلف سی سی یو،  آی سی یو، داخلی، جراحی زنان و مردان، زنان و زایمان، رادیولوژی، اورژانس، ارتوپدی و .... است.
وی در ادامه یادآورشد: بازسازی دانشکده پرستاری الیگودرز که مجوزات لازم آن اخذ شده در سال جاری عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اخذ مجوز ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی الیگودرز به پلی کلینیک تخصصی شبانه‌روزی، خرید دستگاه امحاء زباله‌های بیمارستانی و جایگزین نمودن آن به جای زباله سوز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و تعمیر و تجهیز بیمارستان امام جعفر صادق(ع) و درمانگاه 17 شهریور که با هیچ زمانی قابل قیاس نیست را از دیگر کارهای صورت گرفته در این شهرستان عنوان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول