اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی فارس:

مسکن مهر نیازمند مشارکت تمام‌جانبه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان فارس گفت: سیاست مشارکت و فعالیت تمام‌‌جانبه باید در تمام طرح‌های مسکن مهر کشور لحاظ شود.

مسکن مهر نیازمند مشارکت تمام‌جانبه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا دیهیمی صبح امروز در مراسمی که به منظور تجلیل از فعالان عرصه مسکن مهر در استانداری فارس برگزار شد، اظهار داشت: سه سال پیش کسی باور نمی‌کرد که طرح 608 واحدی مسکن مهر شهر اوز به این سرعت و زیبایی و استحکام به پایان برسد و توسط بالاترین مقام اجرایی کشور نیز افتتاح  شود، اما عنایت خداوندی سبب این کار مهم شد.
دیهیمی اضافه کرد: در ساخت طرح‌های مسکن مهر باید ساخت مسکن برای قشر ضعیف جامعه به عنوان یک کار مقدس تلقی شود.
وی افزود: مشارکت در ساخت مسکن مهر باید همگانی باشد و در طرح مسکن مهر شهر اوز بخشدار، فرماندار، شهردار، رؤسای آب، برق، گاز، تلفن، بانک مسکن و مردم مشارکت فعال داشتند و این سیاست مشارکت و فعالیت تمام‌‌جانبه باید در تمام طرح‌های مسکن مهر کشور لحاظ شود.
این مسئول با بیان اینکه ویژگی کیفیت در ساخت مسکن باید در سرلوحه کارها باشد، گفت: ریاست جمهوری اوز را به دلایل مختلف از جمله کیفیت و ویلایی بودن برای افتتاح مسکن مهر در استان انتخاب کرد.
دیهیمی ابراز داشت: وزیر راه و شهرسازی از تهران مراتب تقدیر و تشکر ریاست جمهوری و خود را از مردم اوز و پروژه مسکن مهر این شهر و مراسم استقبالی که در این مورد صورت گرفت، اعلام کرده‌اند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول