اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

ایران ‌گران‌سازترین کشور در زمینه مسکن است

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: ایران گران‌سازترین کشور در زمینه مسکن است که این گران‌سازی باید اصلاح شود.

ایران ‌گران‌سازترین کشور در زمینه مسکن است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق عابدین صبح امروز در مراسمی که به منظور تجلیل از فعالان عرصه مسکن مهر در استانداری این استان برگزار شد، با قدردانی از مدیرکل مسکن و شهرسازی فارس با اشاره به اینکه زمانی دولت موضوع مسکن مهر را در کشور مطرح کرد، بسیاری فکر می‌کردند که این یک کار مشکل است؛ اما امروز می‌بینیم که مسکن مهر یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران شده است، چراکه این حرکت یک عزم ملی بود و می‌بینیم هر جا که اراده همگانی باشد، توفیق نیز هست؛ بنابراین دولت نشان داد که می‌تواند برای ملت کار کند و کرد.
صادق عابدین افزود: کار کردن برای قشر ضعیف برکت‌آور است و دعای خیر ساکنان مسکن مهر باعث برکت و حرکت بیشتر می‌شود.
استاندار فارس ویلایی بودن مسکن مهر شهر اوز را ستود و گفت: رئیس جمهور از این بابت بسیار راضی است و چند بار اظهار خرسندی کرده است.
عابدین با بیان اینکه در مسکن مهر شهر اوز نسبت به حفظ انرژی توجه شده بود، گفت: درها و پنجره‌ها و سایر ابزارهای ساختمان نشان از ضرورت توجه به حفظ انرژی بوده و در این طرح نمونه کشوری از انرژی بهترین بهره‌برداری شده است.
استاندار فارس اضافه کرد: هم‌اکنون دوران وعده و وعید سپری شده و اگر در جایی برای موضوعی قول دادیم باید به‌حتم اجرایی شود و من سعی می‌کنم این فرهنگ در استان فارس نهادینه شود.
عابدین ارزانی مسکن مهر اوز با توجه به کیفیت بالای آن را نیز از مهم‌ترین ویژگی این طرح دانست و گفت: باید این تصمیم برای کشور الگو شود.
استاندار فارس کشور ایران را یک کشور گران‌ساز در مسکن معرفی کرد و ابراز داشت: این گران‌سازی در مسکن باید اصلاح شود.
رئیس شورای مسکن استان فارس در پایان تصریح کرد: پیمان‌کاران در انجام پروژه‌ها زحمات فراوان می‌کشند اما نگاه جامعه نسبت به آنان نگاه مطلوبی نیست که باید این نگاه تغییر کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول